Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Kinderalimentatie en verzoeken om extra bijdrage


Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-03-2017 om 13:28

Yep

De sleutel ligt bij jou, niet bij haar.

Nee hoor

Het is haar keus om totaalbeeld contact te hebben en dat heb ik geaccepteerd in die zin ik wil nog wel geïnformeerd worden betreffende de kinderen, doet ze dat niet zoek ik naar ander wegen. Maar wat dat mens betreft geen interesse meer. Verbitterd? Ach ja zo kan en mag je het noemen, ik noem het op m'n hoede zijn, voor mijzelf denken, ik eerst. Niet alleen bij deze vrouw maar bij alle andere mensen, zeker bij vrouwen maar ook bij mannen. En ja dan vinden ze mij niet aardig en/of vriendelijk, so what? Mensen kunnen leuk zijn maar tot nu toe vind ik de meesten egoïstisch, schijnheilig, hypocriet.

Ginny

Klopt, en ik heb die in de rivier gegooid. Mijn deur heeft 4 jaar opengestaan en die bitch heeft daar gebruik van gemaakt om m'n huis leeg te halen, letterlijk en figuurlijk.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-03-2017 om 15:07

Eddeped

Je bent echt het levende bewijs van de stelling dat je de ander vooral vergeeft voor jezelf. Jouw voortgaande bitterheid en haat treffen niet jouw ex, maar vooral jezelf. Jij bent degene die op deze manier geen rust vindt, maar die intens negatieve gevoelens blijft voelen. Zij heeft daar geen last van, jij des te meer.

Aagje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.