Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Kelly

Kelly

09-11-2015 om 09:45

Kinderen brengen naar ander adres...

Nou.....

....ik vind het link om van een brave borst van een vader uit te gaan en een bitch van een moeder. We horen dit verhaal via een vriendin van de vader....hoe weet deze vriendin dat moeder het niet nodig vindt vader te informeren?

Nogmaals we kunnen hier net zo goed te maken hebben met een vader die zijn rechten tot het puntje uitbuit om de moeder dwars te zitten. Maak moeder er nog een beetje zwart bij ook, en iedereen zal geloven wat een bitch zij is.

Kelly

Kelly

10-11-2015 om 16:21

Ho ho

Emine, ik ben een vriendin van de vader én moeder. Ik heb alleen de feiten neergelegd.
Ik zeg niet dat alleen moeder de bitch is. Alleen zij wil absoluut geen contact.
En dat weet ik van haarzelf.

Vera

Vera

10-11-2015 om 16:38

geen contact

Kelly, weet je ook waarom de moeder geen contact met de vader wil?

Nou....

...sorry, maar ik denk echt dat je dan je eigen postings nog eens mag overlezen en je af mag vragen of dit nou postings zijn van iemand die waarachtig vriendin is van beiden of toch van iemand die ergens onderweg partijdig is geraakt. Om wat voor reden dan ook.

Lees alles nog eens over en denk bij ieder 'feit' dat je noemt eens: hoe kom ik aan deze wijsheid en hoe waar is dit? Hoe weet je dat hij keurig zijn alimentatie betaalt, wat er precies in het convenant staat en dat zij dingen niet doorgeeft? En hoe betrouwbaar is deze informatie? Dat je aan de kant van een staat is op zich niet erg, maar ga je dan asjeblieft niet mengen zeg. Dat maakt het alleen maar erger.

Je uitspraak dat zij geen contact zou willen lijkt mij niet te kloppen. Ze eist immers toch dat de kinderen naar die ene plaats gebracht worden? Hoe doet ze dat zonder contact te hebben dan?

bezoekregeling niet op grote afstand van huis.

Bij een bezoekregeling in een ouderschapsplan wordt volgens mij nooit specifiek gesproken over de locatie van ophalen/brengen, tenzij het buitengewoon anders is.

Dit lijkt mij buitengewoon anders en kan niet de bedoeling zijn.

Als een verzorgende ouder verhuist, MOET diegene toestemming hebben van de andere ouder. De afstand is 1 van die redenen.

Ik zou natuurlijk proberen het netjes onderling te regelen. Stel dan dat niet verwacht mag worden dat er zo'n grote afstand afgelegd wordt, dat dit niet de situatie was ten tijde van het ouderschapsplan. En wat voor jouw vriend redelijk is ter compensatie indien een compensatie mogelijk is (ik kan niet in jullie portemonee of tijdschema kijken)

Werkt moeder niet mee, kan hij stellen dat hij de kinderen thuis brengt en als zij er niet is, de kinderen DUS weer mee naar huis neemt, want hij kan ze niet alleen achter laten.

Gaat ze dan echt moeilijk doen, zou ik vragen om gezamenlijk om de tafel te zitten met een mediator, vervolgens eventueel rechter als dit niks oplevert.

Dit is de procedure die gevolgd moet worden als je als ouders er niet uit komt.

Het laatste wat je wilt is dat er een jeugdbescherming of raad v kinderbescherming bij betrokken wordt. Geloof me maar, de kans is groot dat 1 van de ouders het kind dan (bijna) helemaal niet meer te zien krijgt.

Mijn ex is ook 60 km verderop gaan wonen, en ik vind mij zelf niet verantwoordelijk voor deze keuze en vind dat zijn verantwoording. Als ik de tijd, middelen en geld had gehad, dan had ik het niet zo'n probleem gevonden voor mijn kind. Echter heb ik deze niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.