Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Papa van 4

Papa van 4

22-06-2020 om 21:00

Klacht gesprek jeugdzorg

Wie heeft dit al eens meegemaakt en heeft tips?

Wel meegemaakt

Maar weinig tips. Behalve één: verwacht er niet teveel van.

Tsjor

Opstelling

Stel je in gesprek op als iemand die zich niet aangevallen voelt; blijf kalm En geef niet te snel antwoord voor je zeker weet wat ze vragen. Vraag anders heel ‘onschuldig’ wat ze met de vraag bedoelen. Zo heb je meer bedenktijd.

Hier situatie waarin de school jeugdzorg had benaderd. Toen we uitlegden waar het vandaan kwam, hoe we al met de arts en een plan van aanpak ons kind wilden helpen, zoals bv kanjertraining kwam dossier onderop te liggen.
Als jeugdzorg hoort dat er al een ‘team’ om een kind heen staan, geven ze dat team eerst de kans het kind te helpen. Dat is onze ervaring.

Flanagan

Ts heeft het over een klachtgesprek, ik vermoed dus dat hij een klacht heeft ingediend over het handelen van iemand binnen jeugdzorg. Ik denk dus niet dat aan TS veel vragen worden gesteld.

Groeten,

Temet

Oef

Ik dacht dat er een klacht over zijn kunde als ouder in een gesprek met jeugdzorg besproken diende te worden.
Andere tip: met honing vang je meer vliegen dan met azijn.
Sterkte

Papa van 4

Papa van 4

24-06-2020 om 20:49

Save

Thanks,

Ze hebben alle fouten toegegeven en gaan de gangen na en kijken waar de fouten liggen.

Ik ga alleen nog de skj nummers vragen van de oude voogden.

Al met al een klein ligt puntje al krijg ik her gezag niet terug.

Papa

Volgens mij kan je die nummers gewoon via een openbaar register opvragen.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.