Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Mediaton

Hoi,

Ik heb een vraag het iemand ervaring of tips voor het  Mediation gesprek? We hebben in een vechtscheiding via rechtbank huis verkocht. Dus dit gaat echt voor de omgangsregeling voor de kinderen van 3 en 5 jaar. We praten nier met elkaar. Ik wordt door me ex met de dood bedreigd. Politie meerdere malen hierbij betrokken . We kunnen dus absoluut niet communiceren. De mediation gaat over de omgangsregeling voor de kinderen. We had eerst een omgangsregeling zoals we eerst had afgesproken toen we nog bij elkaar aan en uit waren. Dit is door mijn advocaat op papier gezet. Hij is daar toen niet tegen in gegaan. Hij is nu in hoger beroep gegaan die verplichten beetje adviseren mediation.  Ik had dit begin al gewild dan alle advocaten die nog meer kosten dat geld kan beter worden gebruikt voor de kinderen om wie het gaat.  

Wie verplicht/adviseert mediation? De rechter?
Een omgangsregeling waar jullie allebei achter staan komt ook ten goede van de kinderen.

Tsjor

Mama92

Mama92

23-01-2022 om 17:59 Topicstarter

Ja de rechter voor hoger beroep van de omgangsregeling voor de kinderen. 
Zou ook graag wil meer wat kan mediator voor doen en iemand ervaring tips vooraf afspraak want je kan regelen of moet vragen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.