Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Bezorgde papa90

Bezorgde papa90

10-04-2020 om 01:40

Mijn vriendin en haar ex partner vechten voor kind

Hallo iedereen,

Misschien weten jullie mij raad te geven.

Mijn vriendin en haar ex partner zyn gescheiden maar hebben ene dochter van 3 jaar.
Hiervoor zijn ze een rechtzaak begonnen maar de vader houd zich ana geen enkele afspraak een heeft een strafblad van hier tot in Tokio.
Hy heeft het kind gwn meegenomen van de moeder er laat zich alleen maar horen als ze de alimentatie moet betalen.
Voor de rest blokkeerd hy haar overal, wordt niet gestuurd hoe het met de dochter gaat ofzo geen foto of video chat.
Mijn vriendin is ten einde raad omdat het ook zo is dat iemand met een blanco strafblad al zo te zien niks kan doen tegenover iemand met een vol strafblad.
Ik wil zien via deze weg of jullie mss een oplossi g weten we hebben dit ook al uitgelegd aan de advocaat van ons dat we het niet kunnen vinden dat we 190€ alimentatie moeten blijven betalen als we ze niet zien terwyl toen de dochter nog bij mijn vriendin was en moest rondkomen met een loon van het Ocmw dat de vader geen enkele rotte cent heeft gegeven.

Hopelijk weten jullie iets wat we kunnen doen.

Bedankt

Wat is er vastgelegd

KA is geen kijkgeld, maar geld voor de zorg voor het kind. Als dat is vastgelegd, dan is dat zo.
Je schrijft dat vader het kind heeft meegenomen. Is dat binnen Nederland of naar het buitenland?
Strafblad lijkt me verder niet relevant, als het geen betrekking heeft op het kind.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.