Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Moeder weigert 3 maal omgang

Hallo allemaal.

Mijn partner heeft 2 kinderen bij zijn ex vrouw.
moeder wilt vanaf het begin al geen omgang met vader en zijn 2 kinderen.
na eerste kortgeding kwam er zoals het hoort omgang!
alles verloopt zoals het hoort er zijn een aantal instanties bij betrokken doordat moeder de omgang bleef weigeren.
nu is het zo dat ze een aantal maanden geleden de omgang weer stop zetten omdat ze aangaf dat de kinderen sexueel misbruikt zouden zijn door iemand van de familie aan onze kant.
tijdens de rechtzitting veranderde ze haar verhaal want het kon ook nog iemand anders uit de familie geweest zijn.
lichaamelijk onder zoek geweest bij de kinderen uitslag kinderen NIET misbruikt!!
kinderen mochten weer gewoon naar vader..!! zoals het hoort

alleen nu komt het moeder houd kinderen nu weer weg bij vader omdat vader de kinderen nu misbruikt zou hebben.. kinderen WEER onderzocht en nee hoor geen misbruik!!!
tussen alle zaken door zijn er nog veel meer dingen geweest wat verzonnen werd om de kinderen maar niet mee hoefde te geven..maar nu niks meer werkt doet ze dit!

iemand hier ervaring mee?? zo ja wat is er uit gekomen en hoe hebben jullie dit aan gepakt?
binnekort alwweer een rechtzaak. moeder gaat inmiddels zo ver dat we ons zorgen maken om de kinderen en graag spreken met iemand met ervaring om te kijken of er nog dingen zijn die we kunnen doen of regelen die we nog niet gedaan hebben.

met vriendelijke groet!

Dwaze vaders

https://www.dwazevaders.nl/stichting/overons.php

Op hun website vind je alle mogelijke informatie op het gebied van de wet en een forum voor de verhalen die gaan over het probleem dat omgang door de andere ouder tegengewerkt wordt.

tante Sidonia

tante Sidonia

28-02-2018 om 18:22

er wordt

geen fysiek bewijs gevonden van sexueel misbruik, dat bewijst niet dat er geen misbruik heeft plaats gevonden.
Misbruik kan ook betekenen dat kinderen alleen betast worden of gedwongen tot manuele of orale bevrediging van iemand.

waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het dus wel gebeurd is. maar het is nog maar de vraag, er is niets mee bewezen.

Is er een reden dat moeder de kinderen weg wil houden van vader? Is er sprake geweest van een vechtscheiding?

Tante Sidonia

'geen fysiek bewijs gevonden van sexueel misbruik, dat bewijst niet dat er geen misbruik heeft plaats gevonden.'
Voor zover ik weet gaat het bij een dergelijk onderzoek wel degelijk om meer dan alleen maar fysiek bewijs.
Jouw stelling is supergevaarlijk: je hoeft dan maar iets te roepen en het is waar, ook als er geen enkel bewijs is.

Tsjor

@Emma

@Emma

01-03-2018 om 10:34

On topic graag

Er wordt door ts gevraagd naar ervaringen en tips. Discussie over bewijslast hoeven wij hier niet te voeren, dat is niet de vraag.
AnneJ geeft goede tip, ik sluit me aan. Wat een rotsituatie. Sterkte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.