Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-04-2009 om 14:42
Wat gaan jullie met moederdag ´doen´?
Het hoeft geen groot feest te zijn maar niets is ook zo karig. Dochter heeft in elk geval op school niets geknutseld (de hele klas niet) dus ze heeft geen cadeautje. Van ex hoef ik niet te verwachten dat hij met haar iets knutselt of koopt.
Ik ben van huis uit juist gewend dat moeder mocht uitslapen en wij beneden met onze vader een lekker ontbijt klaarmaakten. Dan met zijn allen op bed cadeautjes en knutsels uitpakken en lekker op bed ontbijten. Maar zonder knutsels en met een knoeiende anderhalfjarige zie ik dit niet zo voor me
Gaan jullie dan samen met je kinderen iets knutselen wat je dan krijgt op moederdag? En doen jullie nog een leuk uitje?
Groet, rozenstruikje
28-04-2009 om 15:56
Knutsels
Ik ben heel tevreden met alleen de knutsels die gemaakt worden op school en bso. Dankzij mijn enthousiaste kleuter weet ik ook al wat ik ga krijgen In het verleden heb ik ook wel eens cadeautjes voor mezelf gekocht. Altijd een leuke gelegenheid om jezelf eens te verwennen. Het enige jammere vind ik dat op een of andere manier moederdag nooit in 'mijn' weekend valt. De kinderen gaan met hun vader ook naar oma dus zijn dan pas op de normale tijd thuis op zondag.
28-04-2009 om 17:45
10 mei
las ik ergens. Zoon is desondanks geloof ik al bezig, op het kdv. Iets met een hartje, geloof ik, hij praatte zijn mond voorbij
Groeten
Temet
28-04-2009 om 19:40
Niks
want dochterlief zit dan met papa in Turkije.
Ik hoop alleen dat hij heeft gedacht aan mijn afstuderen van vandaag en daar iets voor gekocht/gemaakt heeft.
Op het kdv zullen ze volgende week wel wat maken. Maar dan moet ik wel even melden dat ik het dinsdag al mee moet kunnen nemen, anders staat het er twee weken later nog ivm die vakantie.
groet,
Angela
28-04-2009 om 19:43
Niks
Op zondagochtend zijn ze gewoon bij mij, maar we slapen lekker allemaal uit en doen niks aan moederdag. Ik was op de basisschool erg blij met hun zelf geknutselde cadeautjes maar nu ze dat niet meer doen, hoeven ze echt niks te kopen voor mij.