Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Esmee

Esmee

22-03-2020 om 17:45

Nog een Corona vraagstuk

Hallo,

Ik woon op dit moment samen met mijn dochter tijdelijk bij mijn vader die net herstellende is van een heftige periode van chemo en bestralingen. Hierdoor ook best wel bang dat ik of mijn dochter hem mogelijk besmetten met corona. Ben hierdoor ook best strikt met de maatregelen.

Nu gaat mijn dochter om de week het weekend naar haar vader. Alleen weet ik dat hij en zijn nieuwe vriendin en jonge kinderen, het hier niet zo nauw mee nemen. Zij heeft eergisteren op haar facebook een bericht geplaatst over dat we te veel ophef maken en dat iedereen vooral door moet gaan met handen geven en knuffelen, omdat mensen contact nodig hebben.

hoe moet ik hiermee omgaan? ik wil haar niet bij haar vader weghouden, maar weet niet wat wel te doen? iemand met tips?

Juist volledig bij haar vader?

Kan je dochter niet juist beter bij haar vader blijven? Dan is de kans dat ze opa aansteekt, nihil.

Anemone

Anemone

22-03-2020 om 19:11

Niet

Ik zou haar de komende tijd thuis houden, contact dan maar tijdelijk via Skype ...

Niki73

Niki73

22-03-2020 om 19:20

Isolatie?

Moet je vader in isolatie blijven? Zo ja, dan moet dat met het hele gezin (alle inwonenden) en mag je dochter niet naar haar vader.
Kun je zijn arts om advies vragen?

Tijgeroog

Tijgeroog

22-03-2020 om 19:57

Hoe staat je dochter er in?

Hoe gaat je dochter hier mee om? Ik zou nu inderdaad niet willen dat je van het gezin van haar vader weer bij jouw vader komt. Als zij verder thuis blijft enzo zou ik haar niet naar haar vader laten gaan. Als ze wel steeds weg gaat zou ik haar naar haar vader laten gaan en daar laten blijven (maar ik kan me zo voorstellen dat dat niet zo gewaardeerd wordt door vader en vriendin)

Lastig

Lastig inderdaad. Wat vindt je dochters vader er zelf van? Mijn kinderen zijn zondag bij ex geweest ivm zijn verjaardag. Er zou niemand komen ivm coronavirus. Was mij toegezegd. Toen ik ze ophaalde bleek dat er 22 man visite is geweest!
Ik zou het uitleggen aan je ex dat je haar thuis wilt houden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.