Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Omgangsregeling bij een kind van 2 jaar

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en wij zijn nog maar 3 maand uit elkaar en sinds een maand heeft mijn ex nu ook eeb eigen huis
In die tijd heeft hij haar 2 dagen in de week gehad. En nu wil hij ook dat ze bij hem komt slapen.
Dus nu moeten wij een goeie omgangsregeling treffen maar hoe?
Bouwen we zoiets op?
Ik loop een beetje vast.

Hoe is jullie ongangsregeling bij een kind van 2 jaar.

Taruh

Taruh

04-01-2017 om 19:03

Toen

Wij zijn gescheiden toen onze dochter 11 maanden was.
Omgangsregeling: 3* een hele week vakantie.

1doordeweekse nacht bij ons woe op do.
Om en om het weekend van vrijdagmiddag tot maandagochtend.
Overdracht via het kdv en op do ochtend bij mij thuis.

Nu 10 jaar later is het nog ongeveer zo alleen delen we de schoolvakantues 50/50 en is de doordeweeksenacht ivm verhuizingen en bijkomende filedruk gewijzigd naar donderdag/vrijdag.

Marle

Marle

04-01-2017 om 20:58

Co ouderschap

Gescheiden toen de kinderen 1 en 3 waren. Wij hebben gekozen voor een gelijke verdeling en dat dien we nu 11 jaar later nog steeds.

Onze regeling: bij mij op woensdagmiddag, donderdag, vrijdagochtend en dan de week erna woensdagmiddag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandagochtend

mirreke

mirreke

05-01-2017 om 07:22

met stiefdochter

hadden we vanaf haar derde jaar een week-om-week regeling. Ik vond dat erg stabiel en rustig, ook voor haar.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

05-01-2017 om 15:00

Halve weken

Week om week vonden wij te lang, dus we hebben ieder twee vaste doordeweekse dagen. De woensdag wisselt mee met het weekend, dus weekend bij vader dan woensdag bij moeder, en vice versa.

Moederdochter 7

Moederdochter 7

05-01-2017 om 15:19

Onze dochter was 4 toen we uit elkaar gingen.
We hadden toen week om week omdat het voor haar rustiger was...
Ze vond het te druk oma en di gij papa te zwijnen dan weer de za en zo bij papa en verder bij mama
Daarom kozen wij voor week op week af.
We belden 3 x per week en als ze langs wild komen Voor een kus of knuffel dan kon dat aan beide kanten.

Nu is ze 7,5 en is ze een hele week bij mij.
Dan de ma en di bij papa woe en do bij mama en en dan tot ma ochtend bij papa.
Dit omdat zijn relatie uit is gegaan en het niet allemaal meer zelf of met opa en oma kon opvangen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.