Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Op zoek naar een nieuwe partner

Hallo allemaal,

Ik ben 5 jaar geleden gescheiden en ik heb 2 kinderen waar ik voor zorg. Ik heb de afgelopen 5 jaar totaal geen zin en tijd gehad om ook maar te denken aan een nieuwe partner. Toch merk ik dat ik het alleen wonen, koken, eten, leven zat ben. Ik zit te erover na te denken om me misschien aan te melden bij een datingsite, maar ik vind het vreselijk spannend en ik heb er geen ervaring mee. Hebben jullie ervaring met datingsites? Zo ja, welke is goed voor een vrouw van boven de 60?

Miekemiek

Miekemiek

11-11-2019 om 14:04

op tv

Komen regelmatig reclames langs voor datingsitses vanaf 50 of 60, ik neem aan dat je die ook gezien hebt. Misschien iets om te proberen.
De kinderen waar je voor zorgt die zijn waarschijnlijk volwassen? Wellicht dat zij je kunnen helpen om wegwijs te worden op datingssites.

Anca

Anca

11-11-2019 om 14:12

Clubs?

Je kunt lid worden van clubjes die aansluiten bij je hobbies. Een wandelclub, een leesclub, een oldtimerclub, verzin het maar. Daar tref je sowieso gelijkgestemden, en het is een stuk minder pusherig dan een dating site.

Paasei

Paasei

11-11-2019 om 17:07

Ervaring

Je vroeg naar ervaring met datingsites. Die heb ik, ik was 40+ destijds, ca 10 jaar geleden. Das wel het pre-Tinder tijdperk, dus die ken ik niet. Ik heb toen wel diverse sites geprobeerd die nu nog bestaan. Betaalde en gratis sites, ik vond het verschil niet zo heel groot. Viezerikken, smeerlappen en engerds vind je overal. Ook IRL trouwens, in de kroeg of andere date-gelegenheden. Tis gewoon een kwestie van opletten, je hersens gebruiken en en afkappen indien nodig.