Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Juul

Juul

12-11-2017 om 17:43

Oppepper nodig, net verhuisd

Pennestreek

Pennestreek

01-12-2017 om 17:21

Alle begin is moeilijk

Volgend jaar, als je een beetje gewend bent aan je nieuwe leven, en een en ander een beetje meer hebt verwerkt, gaat het vast beter.
Ik kan het niet leuker voor je maken, ik snap helemaal dat dit allemaal niet is wat je wilt, en dus is het ook lastig om er de mooie kanten aan te zien, ervan te genieten. Maar dat komt heus wel. Alleen duurt het nog even.

Goed dat je vorig weekend zoveel leuke dingen hebt gedaan, al voelde het niet zoals zou moeten, of zoals je zou willen. Hou vol, dat komt echt wel weer.

En je hebt nogal wat op je bord (gehad en nog). Logisch dat je weinig energie hebt, en niet zoveel zin in van alles. Heel normaal. Maar ja, dat accepteren is ook niet zo gemakkelijk.

Volgens mij doe je het goed. En als het wat minder goed gaat kom je gewoon hier even 'uithuilen'.

Niki73

Niki73

04-12-2017 om 13:08

Zoek je vrienden op

In dit soort tijden is het belangrijk om mensen om je heen te hebben. Juist tijdens de feestdagen. Ik neem aan dat je vrienden de situatie kennen en een beetje rekening met je houden door hun deur wat vaker open te zetten? Ik had destijd een lieve vriendin waar ik 's middags na het werk regelmatig even ging koffiedrinken en die dan soms spontaan zei: blijf je eten? Dat was zo heerlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.