Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Vader drie kinderen

Vader drie kinderen

11-04-2019 om 14:16

Opvoed poli

Ik wil iedereen waarschuwen voor de 'adviezen' van de opvoedpoli. Ik heb ze ooit hulp gevraagd in verband met de moeilijke omgang met mijn ex-vrouw. Dacht zelf aan een soort mediation. We kregen beiden een gesprek. Daarna begon de ellende, mijn ex-vrouw vond mijn opvoedkundige manier niet goed. Dus de hulpverlener ging dat even recht zetten. Alle normale huisregels werden van tafel geveegd, letterlijk !!! Het was zelfs ouderwets dat ik met mijn kinderen aan tafel at. ' Kinderen van tegenwoordig willen met hun bord op schoot voor de t.v eten'. Blij dat mijn kinderen, nu ze wat groter zijn, mij de erkenning geven dat ik het achteraf goed deed. Veel van de opvoeding die zij bij mij hadden willen ze graag over nemen als ze later ook kinderen hebben. Mijn advies is dus, hoor de adviezen aan en trek je eigen plan.

Ach,

geldt dat niet voor veel adviezen? Aanhoren, eruit pikken waar je iets mee kunt en negeren wat je onzin vindt. Toch?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.