Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Gi

Gi

20-03-2019 om 18:06

Overdracht niet mogelijk bij familie

Hoi,

Eerdere draadjes verteld over de moeizame omgangsregeling met ex. Vovo uitspraak is geweest, omgang ligt vast. Alimentatie is beslag gelegd door LBIO, hier was hij erg kwaad over. Ex is nu aan het dreigen met de dood, wens dat ik word doodgestoken en nog meer narigheid ( dat mn zus verkracht moet worden, mn ouders kanker moeten krijgen etc). Ik woon nu tijdelijk in bij familie in afwachting van een woning. Heb mijn familie op de hoogte gesteld van de bedreiging en zij willen hem niet meer aan de deur. Ik zie hem sowiso niet meer zelf gezien eerder geweld in het huwelijk. Familie wil overdracht nu ook niet meer doen omdat ze vrezen voor geweld (ex heeft een lang strafblad en erg kort lontje).

Wat kan ik het beste doen ? Voor deze dreigementen ging de omgang tot 2 keer toe erg goed en rustig. Nu er beslag is gelegd is hij niet meer te bedaren.

Graag advies.

Aangifte

Je kunt aangifte doen en daarin laten vermelden dat je nu geen mogelijkheid hebt om de overdracht te doen. Meldt dat bij je ex en schort de omgang voorlopig op. Tot er kalmer water is. Hopelijk heb je een goede advocaat, die kun je een bericht laten sturen aan je ex.

Jan

Jan

21-03-2019 om 17:05

Ik weet niet hoe oud je kind is

En wat je omgangsregeling is. Maar het meest voor de hand liggende lijkt me dat ex je kind van school haalt en er weer heen brengt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.