Echtscheiding en erna

Papa van 3
29-09-2018 om 07:39
Parallel ouderschap
Hoi,
Wie kan mij meer hierover vertellen?
Werkt het?
Hoe staan jullie hier in?
Hoe spreken jullie als gescheiden ouders over de kinderen?
Hoe reageerd school hier op?
Gr papa van 3.

Phryne Fisher
29-09-2018 om 10:25
Geen ervaring
Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me heerlijk rustig. Ik heb wel moeten googelen wat ermee bedoeld wordt Ik ken ook eigenlijk niemand die dat op die manier heeft.

tsjor
29-09-2018 om 15:58
Wat is de kern ervan?
Vanwaar de vraag? Wat is de kern van parallel ouderschap?
Tsjor

V@@s
29-09-2018 om 16:08
het werkt alleen
Als je als ouder los kunt laten wat er bij de andere ouder gebeurt.

Papa van 3
29-09-2018 om 18:23
Tsjor
Me ex maakt overal een punt van en er valt totaal niet te communiceren met haar.
Als ik vragen stel worden ze niet beantwoord.
Ik heb ook het idee dat dit het laatste redmiddel is van save.
Er is bij me ex diagnostisch onderzoek gedaan en daar zijn blijkbaar veel dingen naar voren gekomen, maar mij vertellen ze niks.
Ik denk ook dat dit rust gaat geven maar of dit gaat werken voor de kinderen vraag ik mij heel erg af. Ik zie ze nu 1 x in de 3 weken en of en wanneer het uitgebreid gaat worden is mij een raadsel.

Arianna
29-09-2018 om 19:14
Papa
“Er is bij me ex diagnostisch onderzoek gedaan en daar zijn blijkbaar veel dingen naar voren gekomen, maar mij vertellen ze niks.”
Logisch, want daar heb jij niks mee te maken. Zelfs als je nog getrouwd bent met haar mag de arts jou geen diagnose geven. Tenzij jij er bij bent als zij zelf de diagnose krijgt.
Ik vind het geklaag over en de psychische diagnoses van exen hier op het forum altijd zo grappig. Ooit was iemand goed genoeg om mee te trouwen en kinderen te maken, maar nu jullie uit elkaar zijn vind je ineens de ander ziek in het hoofd.

Papa van 3
29-09-2018 om 21:32
Arianna
Ik zeg niet dat ze ziek in haar hoofd is of een slechte moeder.