Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Problemen met ex

Anoniemvoornu schreef op 25-05-2025 om 08:55:

[..]

Dat dat voor jou zo voelde hoeft niet te betekenen dat dat voor alle kinderen met een afwezige vader zo is , mijn halfsiblings gaan/gingen er allebei ook anders mee om, ieder mens is anders de een zal er juist over willen praten de ander helemaal niet. Dat jouw moeders emotie erover zoveel invloed op jou had is heel verdrietig.

Hoe dan ook kan niemand iets aan de keuzes van de vader veranderen, alleen hijzelf. En moeder kan het kind steunen met waar het kind behoefte aan heeft, zonder te dramatiseren of het dood te zwijgen. Maar uiteindelijk is het geen ideale situatie, alleen is het wel zoals het is.

Het lijkt mij voor een kind ook niet ideaal om steeds noodgedwongen op stap te moeten met een man die dan een uur op zijn telefoon kijkt tot hij weer weg mag. Maar dat ervaren veel kinderen van niet gescheiden ouders tegenwoordig ook, als ik zo rondkijk buiten. Dus daar hebben ze allemaal mee te maken. Hoe dat uit gaat pakken later zullen we gaan zien.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.