Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Problemen met ex

Catwoman

Catwoman

16-08-2026 om 22:19 Topicstarter

Stresskipje schreef op 16-08-2026 om 10:01:

ik snap je ongemakkelijke gevoel wel hoor. En je zorgen ook als zoontje 'vreemd' doet.
Misschien kan je de omgangsbegeleider nog even vragen naar hoe het gegaan is zonder jou.
Lastig dat je er niet over kan praten met je zoontje. Je wil graag weten wat er in dat koppie omgaat.

De omgangsbegeleider had naar mij op de app gestuurd dat hij het goed vond gaan. Hij zei dat hij mijn ex tips had gegeven over dat hij drinken moest aanbieden aan zoontje en dat hij in het winkelcentrum naast zoontje moest lopen en niet voor hem uit. Dat zijn dan ook weer dingen dat ik denk dat spreekt toch voor zich, maar mijn ex weet totaal niet hoe hij met zoontje moet omgaan...

Catwoman

Catwoman

16-08-2026 om 22:22 Topicstarter

Vaaas schreef op 16-08-2026 om 16:29:

Ik zou omgangsbegeleider voorstellen om de omgang telefonisch na te bespreken. Nu je zoon al 3,5 is lijkt het me niet in zijn belang om dat te doen waar hij bij is.

Verder zou ik sneller weggaan, als dat qua zoon blijkbaar kan. Dan kan zijn vader ook geen gesprek met jou gaan voeren.
Verder is je zoon inmiddels niet meer zo klein dat een onmiddellijke uitgebreide overdracht na een uurtje omgang echt nodig is.

Ja dat is wel een goed idee. Het bespreken hoeft ook niet meteen na de omgang inderdaad, dat kan ook later.

Ja ik ga de volgende keer wel kijken of ik iets sneller weg kan gaan. Maar het ligt eraan hoe zoontje reageert

Catwoman

Catwoman

21-08-2026 om 09:16 Topicstarter

Ik heb de omgangsbegeleider een mail gestuurd met de dingen die mij zijn opgevallen aan zoontje zowel tijdens de omgang als na de omgang. Mijn zoontje heeft na de omgang iets van 4 a 5 nachten in bed geplast, en de eerste 2 nachten wilde hij bij mij in bed slapen. Vannacht ging het gelukkig wel weer beter. Ik hoop dat dit niet elke keer zo is na de omgang 

ach, wat sneu. Op zich wel normaal gezien de situatie, maar dat maakt het niet goed.
Lijkt me heel lastig om aan te zien. 
Hopelijk komt je zoontje snel weer tot rust en went hij aan de situatie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.