Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Sterk vermoeden dat hij mijn telefoon "afluistert"

Hoi allemaal,
Sinds kort beslist beslist om te scheiden van mijn (narcistische) man. Sinds ik deze boodschap bracht, maakt hij mij het leven moeilijk. 
Ik had al even het vermoeden dat hij mijn telefoon meevolgt. Hij wist altijd waar ik ben geweest. Maar ik ben er nu ook vrij zeker van dat hij telefoongesprekken meevolgt. Ik deed hiervan al melding (politie). Maar ik kan pas een klacht neerleggen indien ik hiervan bewijs heb... Maw ik moet dit zelf "laten onderzoeken".
Iemand ervaring hiermee?

Ik zou niet weten hoe zoiets werkt, maar de oplossing lijkt mij simpel: neem een nieuwe telefoon

Je kunt een paar dingen doen. Sowieso je locatie delen uitzetten, daarnaast kun je even naar zo'n telefoonwinkeltje en daar even navragen, daar zitten vaak wel handige mensen die dat kunnen onderzoeken. Andere optie is om even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Is de scheiding al geregeld? Dat je hebt beslist en gezegd wil nog niet zeggen dat het ook geregeld is, zodat het ook voor hem duidelijk is dat er een scheiding aankomt. Wonen jullie nog samen? Anders kun je hem rechtstreeks vragen: wat wil je met de rest van je leven, achter mij aan blijven gaan?  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.