Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

jess

jess

27-02-2010 om 10:28

Verhuizen na scheiding, omgangsregeling

situatie: vrouw met drie kinderen wil verhuizen naar plaats 100 km verderop om te gaan samenwonen.zijn nog meer redenen waarom weggaan uit dorp waar nu woon. waar ik als gescheiden vrouw gewoon paria ben, die in de gaten gehouden wordt en letterlijk wordt gezegd, woonde man hier maar ipv dat rotwijf. man slachtoffer, vrouw bitch. denken ze dan! man dreigt vrouw regelmatig. vrouw heeft veel toegestaan om rust te bewaren voor de kinderen en omgang. man heeft nu sinds kort kinderen om weekend, wil niet meer. was wel meer. maar zoals eerste zin aangeeft, vrouw wil verhuizen. wat is redelijk om te vragen ivm halen en brengen. man doet dat nu, is niets over vastgelegd in convenant bij scheiding over wie haalt en brengt. daarnaast wil man niet afwijken van huidige vrijdag t/m zondag in 2 weken,zodat kinderen niet kunnen sporten. vrouw had voorgesteld in seizoen sporten 6 maanden per jaar op zaterdagen, man 3 weekenden ipv 2 weekenden in maand de kinderen. maar dan zaterdag en zondag. ik wil alles in redelijkheid doen, maar weet het even niet meer. ik voel me al haast verplicht om niet te gaan verhuizen en te blijven zitten waar ik zit. voor duidelijkheid kinderen willen ook graag verhuizen en hebben het ook heel moeilijk in dorp waar wij wonen. waar ook kinderen van gescheiden ouders paria zijn. klinkt ouderwets, maar voor ons helaas realiteit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
As

As

01-03-2010 om 12:36

110 km

lijkt mij ook zo'n beetje als Didi het ziet,
Het lijkt mij het meest voor de hand liggen dat als jij 100 km wilt verhuizen, dat jij daar dan dus ook de gevolgen van moet dragen en voor het bijkomende vervoer zal moeten zorgen. Is het niet mogelijk dat je minder ver verhuis ? Ik begrijp wel dat je in jou situatie wilt verhuizen, maar kan dat niet veel minder ver weg ?Zo'n 20 km verder ofzo?
Willen je kinderen graag intrekken bij een nieuwe partner ? Is het niet wat veel voor hen om dat er al bij te moeten krijgen ? Waar voelen zij zich het gelukkigste bij ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.