Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Ron88

Ron88

24-12-2018 om 12:16

Vriendin dagelijks contact met ex via Whatsapp

Beste ouders,

Mijn vriendin heeft vrijwel iedere dag contact met haar ex op Whatsapp. Okay het gaat over de kinderen maar ik vind het wel erg intensief. Het is ook niet 1 apje.

Haar ex deed ook niet bepaald vrolijk toen hij merkte dat ik bij haar was, dus tegen haar. Kwam best dominant over, dat was hij ook wel zij ze. Een normale man verder, goede baan. Maar toen hij haar begon te commanderen en vreemdging ging ze bij hem weg.

Ze gingen samen nog op vakantie dit jaar ook al zijn ze 3 jaar . Ze sliepen apart. Dat geloof ik wel. Op Whatsapp zijn ze ook niet "close "oid. Wel stelde ze zich een beetje afhankelijk op voor ze wat met mij had.

Wat vinden jullie hiervan?
Ik waardeer goed contact tussen hun om de kids maar dit voelt te close .

juf Ank

juf Ank

24-12-2018 om 16:36

Ik zou

zeggen: Het is juist prima dat ze beiden zo betrokken zijn bij de kinderen dat daar dagelijks over geappt wordt.
Of denk je dat er meer aan de hand is? Lijkt me dat je kunt bespreken of er iets is tussen hun, nog steeds. En als ze 'nee' zegt, vertrouw haar dan gewoon.
Tot ze blijk geeft dat niet te verdienen natuurlijk.
Maar afgezien daarvan is niet irritanter dan een jaloerse partner,.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.