Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Zonnetje

Zonnetje

28-08-2010 om 12:58

Wat is wijsheid [ex wil alleen naar de oudergesprekken]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Och ja

ze hoeven niet empathisch te zijn, als ze maar meewerken.

Tsjor

Morgana Fata

Morgana Fata

01-09-2010 om 22:48

Actie

Waarom heb je niet gezegd dat hij wel op een ander moment een afspraak kan maken met de juf? Nu moest jij actie ondernemen omdat hij het anders wil. Voor de volgende keer zou ik zeker in mijn achterhoofd houden dat hij zijn eigen zaakjes moet regelen. Kan hij van de juf horen dat het niet gewenst is .

elsje78

elsje78

01-09-2010 om 23:11

Zonnetje

Voel je niet naar om die kille reactie van school, ik zou blij met je zijn en dit zegt meer over de school/mentor dan over jou!!!

Elske

even niet

even niet

03-09-2010 om 23:34

Zonnetje

""Ze hoeven het niet fijn te vinden, als ik het maar ongeveer krijg zoals ik het hebben wil.""

Precies. Je zult versteld staan hoe vaak deze houding je nog van pas kan komen.

""ex: is druk aan het mailen, ik reageer helemaal niet of doe een stapje opzij en laat hem in de lucht meppen. Echt een heel relaxed gevoel zeg""

Goed zo. Hou vol. Zijn gemep in de lucht heeft tot doel
jouw reactie op te wekken. Blijft die uit, zul je op een gegeven moment merken dat hij eieren voor zijn geld gaat kiezen.

Sterkte

Zonnetje mooi om te lezen. Niet de strijd aangaan, daarvoor moet je soms heel sterk zijn en dat ben je. En het geeft zoveel rust en overzicht voor jezelf. Je kiest zelf uit wat belangrijk is om wel iets mee te doen en de rest kan allemaal 'delete'.

Tsjor

Soms helpt het mij ook als ik het volgende denk

Wat ook een hele verfrissende kan zijn om in dit soort gevallen te denken: als ik linksaf ga, is het niet goed, als ik rechtsaf of rechtdoor ga ook niet.. Als het toch niets uit maakt, laat ik dan gewoon mijn eigen zin doen.

Precies judith!

Het is nooit goed, dus ga van jezelf uit, dan zit je ALTIJD goed.

Gr. Poezie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.