Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Zwemles

zwemles kind ex hierbij betrekken of niet?
Mijn kind heb opgegeven voor zwemles ik heb volledig voogdij . Hij heeft ze in de weekenden.  De zwemles is doordeweeks . Ik heb met me ex heel slecht contact hij dreigt me zijn nieuwe partner heb al.aangifte voor moet.doen ivm mishandeling. Ik wil hun zo min mogelijk zien en stress tussen ons voor me kind. Maar gaat om kind en als ouder zou eerste zwemles ook niet wil missen. Ergens denk ook hij is niet eens bezig met ook maar iets regelen van zwemles en heeft toch commentaar op alles wat doe dan is vast niet goed zwemschool en had dat al.moet overleggen terwijl ik haar elke keer moet halen en breng om dat op doordeweeks dagen valt. Maar.is ook zijn kind en heeft ook recht om dit te.zien . Hoe moet ik dit aanpak gewoon zeg daar heeft ze zwemles . 

Imi

Imi

24-09-2021 om 22:12

Als hij zo moeilijk doet, en jullie dochter altijd in jouw tijd naar zwemles gaat, zou ik het denk ik niet eens melden. Geen slapende honden wakkermaken, zou ik zeggen.
Ik vind een eerste zwemles helemaal geen bijzonder moment. Je zou hem bijvoorbeeld wel kunnen uitnodigen voor het afzwemmen, dat is een belangrijker moment, en dan heb je al een hoop gezeur voorkomen.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

25-09-2021 om 12:39

Mag je daar dan bij blijven? Hier is het eens per 6 weken ofzo kijkles met later een mogelijkheid tot een praatje met de badjuf. 

Ik kan me niet herinneren dat ik bij de eerste zwemlessen van mijn kinderen was. Het gezinsleven heeft er niet merkbaar onder geleden.

Kind gewoon op zwemles doen, ergens halverwege een keer een terloopse opmerking over de zwemles maken en vader tzt uitnodigen voor het afzwemmen.Niks aan de hand.

Groeten,

Temet

eerste zwemles en ook latere zwemlessen kunnen zien hangt toch echt van hetzwembad af. Het begin badje was hier niet zichtbaar vanaf de tribune. 
Wat voor jouw kind de eerste les is is voor andere kinderen de 10e of de 5e en zo'n hangouder leidt alleen maar af.
Meestal mag je bij de eerste les het kind overdragen aan de docent en daarna moet je gewoon weg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.