Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-11-2014 om 12:42
Ik heb last van 1 pijnlijke borst. Het valt ook op dat die borst groter is dan de andere borst. Was voorheen nooit groter. Nu heb ik wel elke maand wel gevoelige borsten voor de menstruatie, maar nu valt op dat de linker pijnlijk en dus groter is. Toch vreemd dat de ene borst pijnlijk is en de andere niet. Nu lijkt het heftiger dan normaal. Ik ben 44 dus kan het ook de overgang zijn. Ik ben een buikslaper, zou dat invloed hebben? Zijn er andere vrouwen die hier last van hebben? Ik slaap slecht door de pijn.
24-11-2014 om 11:06
Fijn BijtjeZ
En lief dat je het even kwam 'melden'. Blijf alert, maar dat zal wel
25-11-2014 om 08:50
BijtjeZ
Fijn dat je dit nog even meldt. Ik wens je toe, dat je dit niet weer overkomt!
25-11-2014 om 16:47
Fijn!
Goed nieuws om te lezen! Heb je deze week nog de mammografie? Als daar ook de uitslag goed van is ben je helemaal gerustgesteld.
29-11-2014 om 21:23
Bedankt
Het gaat nog steeds goed! De huisarts vond een mammografie niet nodig. Als het terugkomt dan ga ik wel naar zo'n kliniek waar je snel terecht kan. Ik ga niet nog een keer zo in de stress zitten uit angst dat het toch wat is. Bedankt voor alle reacties! Echt lief van jullie
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.