Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Aambeien opereren?? o.i.d.

Ik heb al een tijdje last van een hardnekkige aambei. Deze begint nu steeds meer te bloeden en te lekken. ERG vervelend. Zalf helpt niet. Is een operatie oid aan te raden?? Wat zijn jullie ervaringen?
Groeten Annala

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huisarts

Hi Annala,

je moet er gewoon even voor naar de huisarts gaan
en niet te lang mee doorlopen. De aanpak hangt van de oorzaak en het type aambei af. Staat aardig wat info op www.huidziekten.nl/folders/nederlands/aambeien.htm.

In ieder geval stoppen met smeren omdat er bloed uit komt!

koentje

koentje

13-01-2009 om 12:10

Issie

niet naar binnen te duwen?

Tango

Tango

13-01-2009 om 16:28

Naar de huisarts

gaan lijkt me inderdaad verstandig. Die kan het beste zeggen wat eraan gedaan kan worden. Ik zou hem niet zelf naar binnen gaan duwen ofzo.
Een operatie wordt niet zo gauw gedaan, maar mijn partner heeft het een tijdje geleden laten doen bij hartnekkige inwendige en uitwendige aambeien. Het is hem enorm tegen gevallen. Veel pijn achteraf gehad etc. Hij zou het niet snel weer doen, maar goed hij is natuurlijk een man

dc

dc

13-01-2009 om 21:21

Gedaan

tijdens mijn zwangerschap. Het was vreselijk, ik heb echt 2 dagen lang in mijn bed gelegen, kon echt niets van de pijn. Maar daarna was het over, en dat was zo'n opluchting na weken continu met pijn rondlopen.

Dus, naar de huisarts! Afhankelijk van wat het precies is, heb je ook kans dat hij je bloedverdunners geeft. Verder natuurlijk zo veel mogelijk doen om je bloedcirculatie te verbeteren, zoals het uiteinde van je bed omhoog, niet met je benen over elkaar zitten, regelmatig koude douches, sporten, en dat soort dingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.