Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Even zo

Even zo

10-12-2009 om 16:47

Aan de pillen of niet?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Evenzo

Evenzo

04-01-2010 om 20:07

Lief, dank je wel

Dank voor alle lieve reacties, nogmaals. Inmiddels zit ik op dag 3. Ik merk nog niet veel van evt bijwerkingen. Klachten, had ik toch al. Alhoewel ik vannacht wel weer voor het eerst sinds weken weer heel erg eng gedroomd heb. Maar goed, ik vraag me af of je die bijwerkingen in deze geestelijke staat ook niet oproept, uit angst voor de bijwerkingen. Volgen jullie ´em nog?

De kinderen hebben bij mij idd de doorslag gegeven om te beginnen met AD. Als het aanslaat hoef ik niet maanden door te modderen, maar gaat het hopelijk wat sneller iets beter. Alhoewel ik uit moet kijken met hoge verwachtingen... dat is nu juist een punt waar ik aan wil gaan werken en waar mindfullness volgens mij heel erg behulpzaam bij kan zijn.

Verder vind ik het een megamoeilijk proces. Ik heb het gevoel dat ik in mijn nakie sta, omdat nu mijn ouders en schoonouders weten wat er aan de hand is. Ik heb het in verleden twee keer eerder zo'n episode meemgemaakt, maar daar heb ik mezelf uitgeworsteld, duurde wel steeds ruim een half jaar, maar goed toen had ik geen kinderen en kon ik weer in mijn bed gaan liggen als ik er echt even geen zin in had.

Ik had zo gehoopt er nooit meer in verzeild te raken en nu is het door de drukte toch weer gebeurd....en het is met kinderen zo veel zwaarder... maar goed daarom ben ik blij dat ik hulp heb gezocht met therapie en medicijnen. Ik krijg heel veel hulp en probeer dat in dankbaarheid te aanvaarden.... maar oh wat vind ik het moeilijk, want ik wil alles zelf doen en niemand tot last zijn. Stom he?Die idiote schuldgevoelens, daar wil ook maar eens van af. Kortom nog genoeg werk aan de winkel.
Liefs van evenzo

jippa

jippa

05-01-2010 om 20:36

Even zo

beste even zo,
Ik wil je sterkte wensen. Ik vind het heel knap dat je zelf deze stappen zet. Geef jezelf niet de schuld joh, wees trots dat je het probleem aanpakt. Ik hoop dat je omgeving je er niet op aankijkt, maar trots op je is. En anders is het jammer voor ze.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.