Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tippylee

Tippylee

26-12-2011 om 11:46

Al 2 weken verkouden en hoesten

Mijn zoon ( zie eerder draadje) is al 2 weken verkouden en aan het hoesten. Hij heeft geen koorts en voelt zich best ok, maar tis toch niet normaal dat het al dik 2 weken duurt???
Moet ik toch maar even naar de HA?
Tippylee


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Onno

Onno

11-01-2012 om 18:58

Wat een gezeur.

Wat wil Anna nu eigenlijk? Gezonde kinderen of een consult bij Onno. Dat sommigen hier geen gebruik meer willen maken van de homeopathie is een zegen voor iedere homeopaat. Geen enkele therapeut zit op dit soort figuren te wachten.

anna van noniemen

anna van noniemen

11-01-2012 om 19:46

Hahahahaa onno

je bent echt een verkeerde hobby gaan uitoefenen, was komiek geworden man!

Fiorucci

Fiorucci

11-01-2012 om 20:36

Hahaha

Ja, Anna, wat wil je, gezonde kinderen of een consult bij Onno? Nou, doe mij dan die gezonde kinderen maar..)

anna van noniemen

anna van noniemen

11-01-2012 om 21:30

Mij ook!

LOL!

Onno

Onno

11-01-2012 om 21:55

Je had allang bij een cease-therapeut kunnen zitten.

Waarom heb je daar dan nog geen afspraak mee gemaakt? Ze zitten anders nog stevig aan de Ritalin. Een gezond kind hoeft dat niet te slikken. Net zoals een kerngezonde baby niet aan de puf hoeft.

anna van noniemen

anna van noniemen

11-01-2012 om 22:12

Omdat

ik eerst bewijzen wil. En die wil jij niet geven.

Primavera

Primavera

12-01-2012 om 08:37

Oh, maar die bewijzen zijn er

Oh, maar die bewijzen zijn er, Anna. Niet direct voor de 'therapie' die Onno noemt, maar hij is in het verleden wel eens zo vriendelijk geweest om (per ongeluk) met een onderzoek van een verzekeringsmaatschappij te komen, waaruit bleek dat kinderen die een homeopatische huisarts hadden, uiteindelijk meer (reguliere) geneesmiddelen gebruikten en meer in het ziekenhuis opgenomen werden vergeleken bij kinderen met een reguliere huisarts.
Dus, inderdaad wat Onno al zei in een bovenstaand berichtje: wat wil je, een consult bij een homeopaat of een gezond kind? ROFLOL, ik vindt het één van de meest zinnige bijdragen van hem op dit forum. Doe mij maar een gezond kind, dank u )
Groeten Primavera

Pluk53

Pluk53

12-01-2012 om 09:45

Onno, dank!

ik zei het al eerder: hoe vaker Onno in een draadje post, hoe dieper hij zijn eigen graf graaft . Onno, keep up the good work!

Irene

Irene

12-01-2012 om 11:23

Ja duh

citaat Onno: "net zoals een kerngezonde baby niet aan de puf hoeft"
Nee echt??

anna van noniemen

anna van noniemen

12-01-2012 om 12:46

ja, onze Onno is de leukste thuis!

Onno

Onno

13-01-2012 om 14:11

Als de gezondheid van je kinderen je lief is.

Lees dit dan even:
http://gezondverstandavonden.nl/2011.09.23%20Verslag%20GVA%20ALKMAAR%20WC%20OVERDIE.pdf

Sancy

Sancy

13-01-2012 om 14:31

Ha!

zelden zo gelachen en tegelijkertijd geërgerd aan een stukje.

mirreke

mirreke

13-01-2012 om 16:15

Bizar

kanker als gevolg van hopeloosheid. Het zit weer tussen de oren... En hoe zit dat dan bij kinderen?

Fiorucci

Fiorucci

13-01-2012 om 18:12

Inderdaad

Ik wilde het nodige weerleggen, maar tegen zoveel onzin kan ik niet op..

Guinevere

Guinevere

13-01-2012 om 19:47

Ontzettend leerzaam

Echt heel erg leerzaam, bedankt Onno! Dit artikel heeft mijn visie op de alternatieve zorg geheel overhoop gegooid. Waar is die Dr. overigens Dr. in? En waar koop je nosoden, kan ik die bij Albert Heijn krijgen?

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2012 om 07:20

Guinevere

Misschien bij Jumbo??

Ik moet wel een beetje huilen

Bij het idee dat er misschien wel jonge ouders in die zaal zitten en denken dat er misschien wel een kern van waarheid in zit.

Sancy

Sancy

14-01-2012 om 10:36

Precies genista

Ik moest dus lachen om de onzin die er stond, maar ergerde me aan het feit dat die onzin verkocht wordt aan mensen die per ongeluk menen dat het waar zou kunnen zijn.

Tink

Tink

14-01-2012 om 23:15

Dat laatste

... is eigenlijk om te huilen.
Voor de rest heb ik me bijzonder vermaakt, zelden een stuk gelezen waar zoveel onzin over zoveel onderwerpen tegelijk in stond.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.