Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bibi

Bibi

21-09-2009 om 14:40

Altijd koorts bij blindedarmontsteking?

Gisteren had ik enorme buikpijn, vanmorgen werd ik wakker met buikpijn rechtsonder. Ik ben een beetje misselijk, maar niet overgegeven. Indrukken en loslaten van mijn buik is gevoelig, maar niet écht pijnlijk. Ik heb ook geen koorts of verhoging. Maar het doet wel behoorlijk zeer! Zou dit blindedarmonsteking kunnen zijn? Ik heb begrepen dat je altijd koorts/verhoging hebt dan? Als het morgenochtend niet beter is, bel ik uiteraard de HA!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

21-09-2009 om 14:58

Zou kunnen

maar ik ben geen arts Ik had als kind een blindedarmonsteking en hoge koorts, de dokter dacht dat het daarom GEEN blindedarmontsteking was. Dat bleek het dus wel te zijn. Het schijnt heel moelijk te herkennen te zijn, door artsen. Ga idd morgen maar naar de huisarts, als het nog steeds zo is. Sterkte!

Puck2

Puck2

21-09-2009 om 15:11

Hoeft niet

Volgens mij kan je ook een blindedarmontsteking hebben zonder dat je echt koorts hebt. Een ontsteking gaat in de meeste gevallen wel samen met temperatuurverhoging, maar die kan ook minimaal zijn en binnen de grenzen van een normale temperatuur vallen. Sterkte.

Bibi

Bibi

21-09-2009 om 15:27

Bedankt alvast!

Ik zat een beetje te twijfelen, ik heb wel vaker last van 'rommelige darmen' maar dit herken ik niet! Als ik morgen nog last heb, ga ik naar de ha!

Koorts hoeft niet

Blindedarmontsteking is een moeilijke diagnose. Koorts hoeft niet en je hoeft je ook niet vreselijk ziek te voelen. Als de buikpijn niet normaal voelt en je je zorgen maakt zou ik naar de HAP gaan.

Mariel

Bibi

Bibi

22-09-2009 om 09:25

Ondertussen...

Is de pijn een stuk minder, en heb ik dunne ontlasting, was toch iets anders dus waarschijnlijk! Jessica, ik ovuleer niet, dus dat is het zeker niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.