Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nippel

Nippel

11-11-2008 om 21:50

Ander tepelvraagje

Ik heb ook een tepelvraag. Ik heb ruim twintig jaar de pil geslikt. Na het stoppen omdat er een kinderwens was meteen zwanger (miskraam en succesvol). Na borstvoeding prikpil en weer pil. Kortom, ik ken mijn lichaam niet. Ik weet niet hoe mijn lichaam aanvoelt zonder extra hormonen. Een paar weken geleden ben ik gestopt met de pil omdat ik vrijwel geen seksleven heb op het moment. En omdat ik mijn lichaam tot rust wil laten komen.
Maar nu heb ik sinds gisteren ontzettend gevoelige tepels. Ze voelen aan alsof ik borstvoeding geef. Is dit normaal? Heeft het misschien met ovulatie te maken? Of ben ik toch per ongeluk zwanger? Dit zou dan overigens al twee maanden moeten zijn. Misschien moet ik morgen voor alle zekerheid een test kopen. Of kan iemand me gerust stellen?

Nippel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

11-11-2008 om 23:04

Toevallig

maar helaas: het kan allebei. Ovulatie kan gevoelige tepels geven, zwangerschap ook. Even afwachten dus maar, lijkt me. Of er wat komt

Tirza

Nippel

Nippel

12-11-2008 om 10:05

Hoe lang?

En kan iemand mij dan vertellen hoe lang ovulatie bijwerkingen kunnen duren?

Nippel, die een beetje zenuwachtig wordt.

krin

krin

12-11-2008 om 12:06

En...

je kunt gevoelige tepels hebben in de laatste week van je cyclus (zoals ik). Bij mij duurt dat een dag of drie, vier. De ene keer erger dan de andere.

Dus

Op zich kun je op elk moment van je cyclus gevoelige tepels hebben. Of je bent zwanger.

Nippel

Nippel

15-11-2008 om 21:12

Niet!

Niet zwanger. En weer normale tepels. Ik zal moeten wennen aan mijn eigen lichaam!

Bedankt allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.