Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

04-05-2010 om 14:42

Au ! wat heb ik?

Ik heb in de loop van de ochtend buikpijn gekregen, en daarna ook rugpijn, nu voelt het alsof er een band van pijn om mijn lijf zit... au ... voel me er niet prettig bij dat is duidelijk.
Ik heb al paracetamol genomen maar dat helpt niet..
ook beetje misselijk, wat kan dat nou zijn zo ineens?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dokter

(ik zal geen ´heu´zeggen )

waar zit de pijn onderin je buik in de flanken van je rug (nieren?) dan zou het bijv. blaasontsteking met een opstijgende infectie kunnen zijn..

Maar ja, het kan zoveel zijn!

Heb je koorts, doet het extra pijn bij bewegen ...etc etc..

Toch maar naar de dokter

Brianna F

Brianna F

04-05-2010 om 19:06

Galblaas

Die band van pijn is zo herkenbaar, dat zou het eventueel kunnen zijn.
Maar snel naar de huisarts ermee.

De vijf f´fen (kandidaten voor gal aandoeningen)

Female, Fourty (+), Fertile, Fair (blond), Fat (klinkt wel heel dik, maar ...)
O, jee, ik had allang aan de beurt moeten zijn

Sterkte en ik hoop dat je bij de dokter was!

Polly Shearman

Polly Shearman

05-05-2010 om 10:58

Niet bij de dokter

Ik de loop van de avond is het weer gezakt en nu heb ik alleen nog een soort van spierpijn in mijn rug.
Af en toe voel ik mijn darmen bewegen,
ik weet niet wat het was, als het weer terug komt, bel ik de dokter wel.
greot, polly
wel een vrouw,nog lang geen veertig, vruchtbaar, wel blond ( nep) en super VET whahah

angela

angela

06-05-2010 om 09:44

Prikkelbare darm?

Het klinkt mij ook wel als een pds (prikkelb darm syndroom)
Ik heb dat ook en af en toe een aanval. Soms maaaaaanden niet, dan 2 in de week. Ik ben er niet achter welke voeding het triggert. Het kan iets heel kleins zijn. Ik lig dan wel echt krom van de pijn en als het weggetrokken is heb ik het idee dat er een vrachtwagen over mijn buik is gereden. Soms trekt het naar mijn rug en soms verkramp ik zo dat ik last krijg van nek en schouders. Ik heb nooit dan diarree aanvallen ofzo. Volgens de site is dat ook een symptoom van pds. Ik heb het nooit laten diagnostiseren overigens maar het kan niet anders dan pds zijn....

elsje78

elsje78

06-05-2010 om 22:52

Polly

Hoi

Ik ben ook vrouw, ook nog lang geen veertig en met mijn maat 40 niet heel erg dik, maar 3 jaar geleden (ik was nog geen dertig) wel gal eruit.
Het deed zeer recht onder ribbenkast en met een band naar dezelfde plek in de rug.
Een aanval duurde 2-3 uur en had ook soort druk op de borst. Het kunnen echt galstenen zijn!

o ja, als je tijdens zo'n aanval de neiging tot lopen krijgt, ipv liggen, dan zou ik zeker aan galstenen denken!

groetjes Elske

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.