Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

valeska

valeska

27-05-2012 om 13:54

Au

hoi forum,

ik heb sinds dag of twee supergevoelige/pijnlijke tepels en borsten.....kan niet lekker op mijn buik slapen en ze lijken ook groter. dat ziet er vrolijk uit maar zo voelt het niet

wat kan dit zijn? zwanger lijkt me uitgesloten ( sinds drie jaar mirena)zie op het internot dit wel opduiken als teken van overgang maar ben nog maar 42....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

27-05-2012 om 16:35

Menstruatie?

Word je nog wel ongesteld bij de Mirena? Zou het de naderende menstruatie kunnen zijn?

Tirza

Isabella

Isabella

27-05-2012 om 21:43

Menstruatie of zwanger

Ik had dat gevoel alleen maar vlak voor de menstruatie en aan het begin van de zwangerschap. Je hebt met een Mirena nog wel een cyclus alleen weinig of geen bloedverlies tijdens de menstruatie.
Overigens is volgens mij geen enkele anticonceptiemiddel voor 100% veilig. Behalve algehele onthouding.

Fiorucci

Fiorucci

27-05-2012 om 22:19

Klopt isabella

Ook een mirena biedt geen 100% veiligheid.

valeska

valeska

27-05-2012 om 22:31

Oei

oei, ik heb geen bloedingen met de mirena maar wel eens hoofdpijn die erg lijkt op de dag-vantevoren,
en dit heb ik nog nooit gehad!
behalve dan toen ik zwanger was...tja.

ik dacht dat mirena wel super de luxe veilig was, morgen maar even een testje halen!

hoop op vals alarm want jeeeetje....

bedankt!

Isabella

Isabella

28-05-2012 om 09:23

Wanhoop nog niet

De pijnlijk borsten/tepels die ik heb voor mijn menstruatie zijn niet altijd dezelfde. Soms heb ik er geen last van en soms heel veel. Dus misschien heb je er nu toevallig veel last.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.