Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lys Lionne

Lys Lionne

24-06-2009 om 23:37

Auuwww, teen gestoten!

Nou ja, de titel zegt genoeg: ik heb vanavond mijn kleine teentje gestoten en dat is inmiddels een heuse téén geworden ( Hij is dik, gloeid, glimt en wordt rondom blauw (tot onder de bal van m'n voet). Heeft er iemand, buiten koelen en een paracetamol, nog een pijnstillende tip voor me? Ik weet dat je de tenen aan elkaar kunt tapen, maar moet er even niet aan denken om ermee te gaan zitten frutselen (auw-auw-auw!).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lys Lionne

Lys Lionne

25-06-2009 om 09:59

Pelle

Ik ging er echt even vanuit dat jouw man bij de HAP zat en dat hij met krukken moest lopen ) Gelukkig had je het alleen maar op tv gezien, al blijft het voor het 'slachtoffer' even vervelend natuurlijk.
Afijn, ik heb even mijn h.a gebeld en kan zo even langskomen om de tenen aan elkaar te laten tapen, da's inderdaad de enige oplossing. Zal wel even tanden bijten worden, maar vooruit, als het dan maar wat helpt. Schoenen zullen nog een probleem worden, het beste gaat 't op blote voeten, maar ja, dat vind mijn baas morgen niet goed haha. Sandalen doen flink pijn, straks mijn uitgelopen gymschoenen dus maar even proberen....

Polly Shearman

Polly Shearman

25-06-2009 om 10:24

Jaaaaaaaaaaa

Ik heb aantal weken geleden ook teen gebroken, maar dan de teen NAAAST de grote teen. Je hoeft echt niet naar de huisarts, want die kan het hooguit vast tapen aan de andere teen, maar dat lijkt met met een klein teentje echt niet nodig..
Ik heb goede tip: vloeibare paracetamol gewoon te koop bij drogist smeer het erop en je hebt zeer plaatselijk, zeer goede pijnstilling...
sterkte!
ik kon na een week weer van alles, maar zolang ik hem maar niet stoote... dus hou je stevige schoenen aan, dan kan je hem niet stoten!
heeeeeel veel sterkte!!

Lys Lionne

Lys Lionne

25-06-2009 om 11:55

Toch h.a

Polly, ik ben toch even langs de h.a geweest. Althans, haar assistente, want een arts is niet nodig voor een klein tape-je Stelt weinig voor hoor, zo'n plakkertje, maar toch scheelt het wat in de pijn.
Lokale pijnstilling met vloeibare paracetamol, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord! Voor zover ik weet is dat gewoon een pijnstiller in drank-vorm ipv tabletten, voor oraal gebruik, toch? En dan ook vaak nog in lage (kinder) dosering. En dat werkt als je het op een pijnlijke plek smeert?? Heel apart
Het niet-stoten advies is een heel belangrijke haha. Sjongesjee, wat ben je je er dan ineens van bewust dat je tenen hebt hè!

Sterkte!

Sterkte met je teen! Kan dat pijn doen hè. Ik ben ooit met m'n kleine teen achter het bad blijven hangen (hoe krijg ik het voor elkaar) een paar uur voor vakantie.
Heb hele vakantie hinkelend doorgebracht. Ik was met een vriendin en drommen mannen wilden maar al te graag helpen! haha

Enne je baas

moet gewoon blij zijn dàt je er bent! Dan maar een keer op teenslippers hoor,t is even niet anders.
sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.