Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

onbekend

onbekend

27-03-2012 om 17:28

Baarmoedermond bevriezen

Vraagje iemand ooit een gedeelte van haar baarmoedermond laten bevriezen?
Dit gaat mij ws overkomen en ik was zo beduusd dat ik vergeten ben om te vragen of je er naderhand last van hebt.En of er eventuele gevolgen zijn?
Het stelt niks voor volgens de Gynaecoloog maar ik wil er toch wel wat meer van weten.
Reden ontsteking aan de baarmoedermond.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gehad

Heb ik gehad. vanwege foute cellen. Eerlijk gezegd kan ik het me niet meer herinneren. Na afloop ben ik met mijn moeder lekker gaan winkelen voor een nieuwe jas.

hier hetzelfde verhaal, stelde niet veel voor, want ik kan het me niet meer herinneren

onbekend

onbekend

27-03-2012 om 23:06

Oke

Dank voor jullie reactie, ik hoop dat ik volgende week hetzelfde kan zeggen.

Biene M.

Biene M.

28-03-2012 om 10:25

Wel last van gehad

Vanwege pap 3b heb ik ook een cryobehandeling ondergaan. Omdat het volgens de gyn een ingreep van niks was ben ik met de bus naar het ziekenhuis aan de andere kant van de stad gegaan, maar daar had ik wel spijt van, want ik had naderhand best krampen. Nog een paar dagen (weet ik niet precies meer, het is 13 jaar geleden) erg vieze afscheiding gehad.

Geen pijn

Het deed bij mij geen pijn, daarna wel vrij lang hele vieze en stinkende afscheiding.

Succes, Muusje

onbekend

onbekend

08-04-2012 om 11:17

Nog niet gehad

ivm verdere onderzoeken is het uitgesteld.
Muusje wat jij verteld vertelde de Gynaecoloog mij ook.
Zoals het er nu naar uit ziet word het pas over 2 weken gedaan en 8 weken daarna nog een keer. het is te groot om in een keer te doen. blehhggg dat word een leuke zomer NOT!

Bleh

Oh get, twee keer is wel erg naar. Het is de enige keer geweest dat ik geparfumeerd maandverband heb gebruikt...

Sterkte ermee. Bedenk maar dat het voor een goed doel is.
Muusje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.