Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

annabel68

annabel68

23-04-2012 om 19:44

Bacteriele vaginose

Hallo allemaal,
De titel zegt het al: Bacteriele Vaginose. Ik heb hier al een tijd hardnekkig last van. Na twee antibiotica kuren en zelf aanmodderen met vaginale gel weet ik het even niet meer. Ik heb vooral last van een sterke geur. Mijn man kan het echt ruiken als ik voorbij loop (visgeur...sorry, klinkt niet zo smakelijk) en ik word er erg onzeker van. Iemand ervaring hiermee? Ik zit nu te denken aan het alternatieve cirquit; kan me voorstellen dat iets als orthomoleculaire therapie of homeopathie misschien wel helpt. Iemand suggesties?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Annabel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Honinggel

Annabel, indien jouw bacteriƫle vaginose veroorzaakt wordt door antibiotica resistente bacteriƫn, zou je kunnen overwegen om een medicinale honinggel te gebruiken.

Anna

Anna

24-04-2012 om 09:19

Gyneacoloog

Ik heb het zelf ook gehad, ook een tijdje aangeklungeld met produkten van de huisarts, maar je moet echt om een verwijzing vragen naar de gynaecoloog hoor !

Heb ik ook gedaan en via hem ben ik er uiteindelijk vanaf gekomen !

gr. Anna

annabel68

annabel68

24-04-2012 om 19:00

Gale en anderen

Hartelijk dank alvast voor jullie reacties; ik ga toch maar weer een afspraak maken met de huisarts voor een doorverwijzing. Had ik eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht. Het grappige (understatement) is dat mijn huisarts zei dat ik het maar moest accepteren; dat het gewoon bij me hoorde...Gelukkig zijn er meer artsen in de praktijk waar ik kom.
Gale, om even op jouw vraag terug te komen: ik heb de kuren kort na elkaar gedaan. Binnen een maand of wat na de eerste kuur Metronidazol kwamen de klachten nl al weer terug. Heb je een reden voor die vraag? Ik ben benieuwd!
Groet, Annabel

annabel68

annabel68

24-04-2012 om 19:06

Danielle

Dank voor je meedenken en je tip! Ik ga er over lezen, wie weet!
Groet, Annabel

ilsepilse

ilsepilse

27-04-2012 om 13:10

Lekkere huisarts ...

laat hem met een druiper lopen ;S ...waar slaat het op ...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.