Home » Forum » Gezondheid » Besnijdenis amsterdambelgie

Besnijdenis Amsterdam/Belgie

6 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Lisa
Besnijdenis Amsterdam/Belgie

Ik ben op zoek naar een kliniek of ziekenhuis waar ik mijn zoontje van 4 jaar kan laten besnijden. Er zitten er veel in Amsterdam maar ik heb begrepen dat de kosten in Belgie lager uitvallen. Iemand die ervaring heeft met een kliniek en die wel/niet kan aanraden?

Bo
ziekenhuis

Als er gewoon een medische indicatie voor is, kan het in een ziekenhuis en kost het niks.

Ad Hombre
Lisa

Als er geen medische indicatie is moet je van hem afblijven. Zinloze kindermishandeling.

Flanagan
Reden?

Ook in Amerika worden de jongetjes besneden. Niet uit religie of op medische indicatie; standaard procedure, net als de waterpokkenvaccinatie.

De vraag is of je goedkoper uit bent door naar België uit te wijken. Dan heb je weer te maken met reiskosten/ verblijfskosten. Is er ook sprake van nacontrole, kan je er wederom naar toe.

Je hebt een reden voor het besnijden, maar maak het reizen voor je kind in ieder geval zo gemakkelijk mogelijk.

wil40
Kosten.

Ik las net dat het bij de besnijdeniskliniek in Nederland minder dan 300€ kost. Ik wist niet dat het bestond, speciale klinieken hiervoor, dus heb geen review.

juf Ank
ik zou zeggen

Gewoon niet doen is het goedkoopst!