Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anoniem

Anoniem

28-04-2009 om 12:03

Besnijdenis of voorhuidplastiek (oid)

Hallo, graag hoor ik ervaringen van moeders (of vaders) van zonen die in de puberteit een voorhuidplastiek of besnijdenis hebben ondergaan vanwege een vernauwde voorhuid. Mijn zoon van 14 heeft al drie of vier keer van de huisarts die hormoonzalf gekregen, maar hij kan nog steeds zijn voorhuid niet soepel bewegen, zegt hij (wel in slappe toestand, maar niet in aktiestand). Hij wil nu niet meer terug naar de huisarts, dus heb ik een afspraak voor hem bij de uroloog gemaakt. Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe zit het met napijn/verzorging en hoe lang blijft de eikel nog gevoelig?
Graag jullie reactie,
Even anoniem voor zoons privacy.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
evelien1

evelien1

29-04-2009 om 16:03

Viel reuze mee

Onze zoon was 5 jaar toen hij besneden is, ik had uit voorzorg extra paracetamol in huis gehaald maar niets nodig gehad.
Weet natuurlijk niet of het bij een ouder kind pijnlijker is, vraag dit maar aan de uroloog.

Sterkte ermee voor je zoon, weet natuurlijk niet hoe hij anders op pijntjes reageert. Onze zoon hoor je niet gauw klagen dus vertelde ik hem wel regelmatig dat hij een pilletje mocht als hij wilde, maar hoefde echt niets.

Evelien

pluis

pluis

29-04-2009 om 18:50

Mijn zoon

was ook nog erg jong. Bij hem hebben ze een voorhuidplastiek gedaan. Daar ging mijn voorkeur naar uit. En gelukkig was dat ook mogelijk. Ik wilde dit graag omdat een voorhuid er niet voor niets zit.
Het was een week ene beetje vervelend plassen maar daarna niets aan de hand. Ik vond het dus ook erg meevallen.
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.