Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

22-01-2009 om 11:01

Blaas problemen

Hallo allemaal,
Ik doe sinds begin december mee aan een medisch onderzoek en daarvoor word regelmatig mijn urine onderzocht. De arts van het onderzoek vond begin december mijn urine niet helemaal goed, ze dacht dat ik een blaasontsteking had. Ik voelde echter niks. Halverwege december waren de waardes iets beter dus dacht ze dat het aan het over gaan was, volgens haar kan een blaasontsteking vanzelf overgaan. Begin jan waren de waardes echter weer slechter, en dus gaf ze als advies mijn huisarts eens te laten kijken. Gisteren heb ik mijn plasje bij de huisarts afgegeven met dit verhaal erbij. Na een test blijkt dat ik geen blaasontsteking heb maar wel bloed bij mijn urine, Ik heb geen last, geen pijn niks.
Nu is mijn plasje op kweek gezet en krijg ik daar na het weekend de uitslag van.
Ik heb wat op internet gezocht en bloed in je urine zonder klachten is geen goed teken heb ik begrepen.
Herkent iemand dit? Kan iemand me gerust stellen dat het ook gewoon iets onschuldigs kan zijn als een infectie ofzo? Ik vind maandag nogal lang duren en ik vind het allemaal erg spannend.
groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
open deur

open deur

22-01-2009 om 11:31

Vraagje

Sorry voor de erg voor de hand liggende vraag maar menstrueer je misschien onregelmatig? Zodat je niet in de gaten hebt dat je misschien ongesteld en wel urine hebt ingeleverd?
Ik ben een keer beknord op een keuring dat ik bloed in mijn urine had. Ja duuhhh, ik had ze nog gezegd dat urine inleveren geen goed idee was omdat ik ongesteld was. Maar goed, je kan natuurlijk ook enigszins menstrueren zonder dat je je dat bewust bent.

ayla

ayla

22-01-2009 om 11:36

Dochter

Toen ik een keer de urine van dochter liet controleren vroegen ze of ze soms last had van luieruitslag want ze vonden veel witte bloedcellen in de urine. niet dus, doichter is 4. Is eigenlijk verder nooit naar gekeken weet ook niet of het ene probleem is.

Polly Shearman

Polly Shearman

22-01-2009 om 11:59

Nee geen menstuatie in de buurt

dat vroeg de arts natuurlijk ook gelijk, maar volgens die andere onderzoeken zou ik dus al bijna 2 maanden bloed in mijn urine hebben. Wie weet dus al veel langer want 2,5 jaar geleden heb ik voor het laatst een urine onderzoek gehad, en aangezien ik geen klachten heb heb ik er nooit naar laten kijken.
Na de geboorte van mijn jongste ( babyruud) had ik een blaasontsteking, door de cather waarschijnlijk. Mijn blaas waren ze tijdens de bevalling vergeten leeg te laten en toen ze dat eindelijk wel deden kwam er enorm veel uit en kwam ruud er direckt achter aan, die zat vast door mijn blaas blijkbaar.
Ik denk dat er toen iets is mis gegaan met mijn blaas waardoor ik nu niet voel wat ik hoor te voelen?
zou dat kunnen??

groet, polly

Annet

Annet

23-01-2009 om 20:48

Hoeft niets te zijn

Zowel man als dochter als schoonzus zijn getest met bloed in de urine. In alle gevallen is daar verder niets uit gekomen.
Gezien de bloedband is het in hun geval misschien iets erfelijks.

Polly Shearman

Polly Shearman

24-01-2009 om 18:43

Hmm

nou fijn dat het niet ernstig hoeft te zijn, maar ik vraag me toch af hoe het kan dat er NIETS uitkomt,
dat bloed komt daar toch niet zomaar, dat hoort daar toch niet?
groet, polly

Polly Shearman

Polly Shearman

26-01-2009 om 13:53

Uitslag kweek

Er is toch een bacterie in mijn urine gevonden, ik krijg nu een kuur en daarna zal mijn urine regelmatig gecontroleerd moeten worden omdat ik het blijkbaar niet voel als ik een infectie heb, wat volgens de huisarts nogal vreemd is.
Komt de bacterie steeds terug dan gaan ze toch eens zoeken hoe het komt, maar vooralsnog is het dus onschuldig.
groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.