Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jacoline29

Jacoline29

09-01-2009 om 13:55

Blindedarm?

Mijn zoontje heeft sinds eergister avond koorts,niet veel 38.5,lijkbleek,gisterochtend vrij actief geweest,'s middags temp weer hoger 39,geslapen,vanochtend gezakt,nu weer verhoging,pijn in de buik rondom de navel,als je erop drukt rechts,geeft hij aan dat hij voelt dat het hard is.Hij heeft medicatie voor verstopping/harde ontlasting en gebruikt dat ook goed.
Hij zit nu achter de pc met en sjaal om zijn buik,dat is minder pijnlijk zegt hij zelf.
Ik weet dat er een griep heerst,hij is ingeent tegen de jan/feb griep ivbm astmatisch.

Zit echt te twijfelen wat ik moet doen,kan dit zijn blinde darm zijn.

Jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

09-01-2009 om 17:58

Bij blindedarm

doet het in de buik niet met name zeer als je erin drukt, maar juist als de buik daarna weer 'terugveert'.
Bel even met de Huisartspost of het alarmerend genoeg is om langs te gaan.
Jesse

MLN

MLN

10-01-2009 om 16:22

Jacoline?

Laat je even weten hoe het nu is?

Jacoline29

Jacoline29

10-01-2009 om 17:03

Huisarts

Geweest, spoed plaatsje gisteren.
Jasper blijkt een darm te hebben die te goed werkt.Zijn darmen onttrekken teveel vocht uit de ontlasting.Hij heeft van de kinderarts al destijds medicijnen gekregen,dat neemt hij steeds braaf, maar blijkbaar werkt dat niet goed genoeg bij hem.Hij mag geen vezelrijk voedsel hebben en moet wat meer vettig eten eten en lauwe dranken.Dit is de 2e keer al dat hij zo'n soort darmkoliek aanval heeft gehad.We moeten het vergelijken met een spastische darm.
Hij moet er waarschijnlijk mee leren leven ,want we doen er al alles aan om de boel soepel te houden daar binnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.