Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bloederige afscheiding bij 6 jarige

Dirkszusje had afgelopen woensdag wat bloed in haar onderbroekje en ook bij het plasje afvegen zat er wat bloed. Naar de dokter gegaan, omdat dat toch wel raar is, maar die kon eigenlijk niets zien of vinden. Wel even plasje gekeken voor eventuele blaasontsteking, maar dat was helemaal schoon.

Nu had ze het vrijdagmiddag weer, een paar veegjes.
Kliniek was vandaag dicht, kan er pas maandag weer heen.

Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt, of misschien een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
pil

pil

22-05-2009 om 17:17

Pil gesnoept?

Misschien een beetje raar maar ik zit me af te vragen...zoiets komt bij pasgeboren meisjes wel eens voor onder invloed van de hormonen van zwangere ma...dus denk ik...heeft je dochter op de een of andere manier gedurende een tijdje hormonen binnen gekregen, jouw anticonceptiepillen gesnoept bijvoorbeeld...

Ik herinner me zoiets van jaren geleden van een moeder die (hoe kan het gebeuren) haar kinderen maanden de anticonceptiepil gaf ipv fluortabletjes. Haar zoontjes kregen borstjes.

Ik zou er in ieder geval niet helemaal gerust op zijn. Ik heb toch een indruk dat er of hormonen zijn binnengekomen of dat ze zelf een actieve hormoonproductie heeft, bijvoorbeeld door een cyste bij de eierstokken of zo.

Laat het maar goed uitzoeken, hopen dat het meevalt.

ik heb een nichtje die rond haar 9e vaginale bloedingen kreeg, het kind is helemaal onderzocht, bloed prikken voor hormoon waarden, uitstrijkjes, echo, best ellendig. Niets gevonden.

Het is weer verdwenen, had niets te maken met menstruatie of hormonen. De ouders hebben natuurlijk ook gepraat met haar over of het toch niet iets anders kon zijn geweest (experimenteren oid) maar ook dat sloot ze uit.

Misschien is het een pukkeltje oid, een poliep ? Ik zou het even afwachten en mocht het weer terug komen naar een kinderarts gaan.

dirksmama

dirksmama

24-05-2009 om 03:16 Topicstarter

Pil onmogelijk

Die komt hier al zeker 15 jaar het huis niet in.
Arts had ook geen idee.
Ze is erg mager en klein van stuk, hij zei dat het bij kinderen met overgewicht juist wel eens kon gebeuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.