Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

elsje78

elsje78

31-03-2012 om 16:39

Blokkade facet gewrichten

Titel zegt het al, dat is de behandeling die me te wachten staat.

Wie heeft dit ook gehad en wil de ervaring met me delen? Ben benieuwd of het mee of tegenviel, heeft het geholpen en hoe was het daarna?

Ik heb een hernia, eerste 3 maanden veel beenpijn, laatste maand juist veel rugpijn, vooral als ik zit.

Groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

02-04-2012 om 09:04

Pijnblokkade

Ik heb het al drie keer gehad en ik ben er iedere keer weer blij mee! Bij mij werkt het een paar jaar, dan mag ik weer terug. En het is 'mogen', geen moeten. Overigens is de blokkade bij iedereen anders. Mijn eerste keer is totaal mislukt: verkeerde plek. De tweede keer is via de stuit gegaan, het idee is heel eng, maar het valt reuze mee. Nadat de naald is in gebracht worden er afhankelijk van de keuze van de behandeling of stroomstootjes of een pijnstillend middel ingebracht. Ik moest een uur op mijn buik blijven liggen met een infuus. Daarna nog een uurtje rust en naar huis. Mijn man heeft weer een heel andere behandeling gehad, bij hem was het een dagbehandeling, bij mij dus poliklinisch. Ht is afhankelijk van je klachten en van je arts. Overigens heb ik nu een apparaatje wat kleine stroomstootjes afgeeft. Ik draag het alleen overdag en dit helpt ook. Soms is de hernia zo erg dat dit apparaat niet goed genoeg werkt en dan ga ik maar weer naar het ziekenhuis. Het werkt trouwens niet meteen, dat duurt een paar weken en meestal ben je niet helemaal van de klachten af, maar is het wel te houden dan wel kun je er goed mee leven. Al met al lijkt het veel erger dan het is. Succes!

elsje78

elsje78

03-04-2012 om 14:53

Bedankt

Hoi

Bedankt voor je reactie! Ik heb me inmiddels aangemeld en binnen 3 weken ben ik aan de beurt geloof ik. Ik heb een hernia en na een aantal weken beenpijn werd het langzaam wat beter, tot het nu veel rugpijn geeft en niet kunnen zitten.

Ik laat het maar gewoon gebeuren, ik ben normaal niet bang voor spuiten ofzo maar het idee van naalden in mijn rug spreekt me niet zo aan. Toch is het de moeite waard het eens te proberen!

bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.