Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anonymous

Anonymous

03-07-2009 om 21:27

Borstontwikkeling bij jongen

Het lijkt net of mijn zoon van 11 aan 1 kant iets borstontwikkeling begint te krijgen. Zal volgende week naar de huisarts gaan. Wie weet hier meer over?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anonymous

Anonymous

03-07-2009 om 21:34

Aanvulling

Het is aan 1 kant.

Normaal

er zijn volgens mij honderd draadjes terug te vinden over dit onderwerp (dus heel normaal).

Lynna

Lynna

04-07-2009 om 08:26

Gynaecomastia

Zoek hier maar eens op in het forum en op internet. Heel normaal inderdaad, mijn zoon heeft er ook een paar jaar last van gehad. Wel vervelend!

reina

reina

04-07-2009 om 08:45

Normaal

Gek eigenlijk dat het zo vaak voorkomt en het zo weinig bekend is. Pas als het echte borstontwikkeling wordt en niet verdwijnt (kan bijv. door medicijnen) is het nodig je ongerust te maken, dan kan er een operatie volgen,. maar dat komt weinig voor. Nu hoef je je nergens ongerust over te maken!

Minet

Minet

04-07-2009 om 12:17

Inderdaad, heel normaal

Een van onze (tweeling)zoons had het ook rond die leeftijd. Het trekt vanzelf weer weg.

Anonymous

Anonymous

04-07-2009 om 20:42

Meer info

Heb er nog nooit eerder iets over gelezen. Heb wel wat gevonden op internet maar heb geen oude draadjes hierover gevonden. Wie weet waar ik meer info kan vinden?

Lynna

Lynna

04-07-2009 om 22:25

Hier op Ouders Online

Oude draadjes zijn er wel hoor, zoek maar op gynaecomastia. En op dit trefwoord kun je ook op internet zoeken. Een hele duidelijke korte omschrijving staat op sexwoordenboek.nl

Anonymous

Anonymous

04-07-2009 om 22:31

Bedankt

Bedankt voor de info, ik had er nog nooit van gehoord en maakte me wel een beetje zorgen. Ik hou het in de gaten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.