Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

moeder van ziek kind

moeder van ziek kind

30-08-2009 om 10:16

Buikgriep of voedselvergiftiging

heerst er momenteel iets waarvan je koorts krijgt en moet braken.
Mijn dochter is sinds gisteren avond aan het overgeven ook heeft ze buikpijn en een beetje koorts.
Ik zou graag willen weten of dit buikgriep is of dat ze misschien iets verkeerds heeft gegeten.
Ze houd niets binnen maar heeft geen diaree.
Momenteel heb ik zelf een hele lage weerstand en moet uit de buurt van zieke blijven maar ja dat gaat moeilijk als het om je eigen kind gaat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

30-08-2009 om 13:52

Duur

Als het snel over is, was het een voedselvergiftiging (heeft ze iets gegeten wat dat zou kunnen zijn?)
en anders is het een buikgriep. Zo bekijk ik dat altijd, achteraf dus
Waarschijnlijk is het het laatste..

Tirza G.

Tirza G.

30-08-2009 om 22:56

Meestal het eerste

Darmproblemen zijn vrijwel altijd te relateren aan voeding en niet aan een virus.

Tirza

angel3

angel3

31-08-2009 om 10:35

Er heerst wel buikgriep

maar voedselverg gaat toch niet samen met koorts ??? of wel?
Zoon van 6 had vorige week 1,5 dag hoge koorts, hoofdpijn, buikpijn en diarree, niet overgeven. Na 2 dagen was het over....

mama van ziek kind

mama van ziek kind

31-08-2009 om 10:39

Nog niet over

Ik weet nog steeds niet wat het is maar ze geeft nog steeds over. Ze heeft geen diarree. Maar ze houd niets binnen.
Als het het eten is weet ik niet wat het geweest is. Ze is de enige die ziek is. Wel heeft ze zaterdag een eitje gegeten misschien dat ze daar ziek van is geworden.
Ondertussen blijft er niks binnen en begin ik me een beetje zorgen te maken of ze niet kan gaan uitdrogen.

Hier ook zieke

kom net terug van de apotheek. ze zeiden dat een maag-darmvirus heerst. kan wel 2 weken duren.... er is geen medicijn, maar je kunt wel orisel geven (zout/suikeroplosing). heel vies, maar ja. en als het te erg wordt de huisarts bellen natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.