Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

wen en co

wen en co

09-03-2009 om 21:27

Buikpijn en onderzoeken

mijn dochter 9 jaar heeft al heel lang buikpijn.
urine en bloed is goed en we wachten de uitslag van haar ontlasting af.komt daar niks uit wil de ha een echo laten maken.
ik heb rond gespeurd op internet maar kan niks vinden.ze heeft echter zo veel buikpijn dat ze soms dagen niet naar school kan,school vind ze leuk dus schoolziek is het niet.

soms zijn er dagen dat ze amper wil eten want de buikpijn word dan erger.
Wie heeft dit ook mee gemaakt en heeft enig idee wat dit zou kunnen zijn.

groetjes wen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

10-03-2009 om 09:15

Zelfde traject nu

Onze dochter van 4 heeft dezelfde klachten. We weten dat ze last heeft van obstipatie en daar krijgt ze nu ook medicijnen voor, echter de buikpijn gaat niet weg.
Bij ons is het niet zo erg dat ze thuis blijft van school, tenminste ik stuur haar gewoon, al zijn er ochtenden dat ze al om 8 uur met een kruik op haar buik zit of 's middags huilend op de grond zit van de buikpijn. Ik hou haar zo weinig mogelijk thuis want ik ben bang dat het dadelijk een machtsmiddel wordt voor haar.

Vorige week maandag is er bloed geprikt bij haar, gisteren heb ik ontlasting gebracht en komende maandag krijgen we hopelijk de uitslag. Er is eerder al een kweek van de urine gemaakt vanwege meerdere blaasontstekingen maar dat was oke. Ook is er al een buikecho gemaakt maar ook daar was niets op te zien.

Ik hoop eigenlijk dat ze iets vinden, dat er tenminste een oplossing geboden kan worden want ik heb vaak zo'n medelijden met haar. Ze is vaak niet fit, kregelig, huilerig en het enige wat ze dan zegt is datz e buikpijn heeft. zo sneu

Jacoline29

Jacoline29

10-03-2009 om 10:19

Hier ook

Terug te vinden in het archief.
Heb ook draadje lactose intolerantie gestart.
Mijn zoon heeft nu voor de 2e x alles moeten laten onderzoeken,krijgt nu al een lange tijd medicijnen,maar dat werkt afdoende.bloed,urine,ontlasting en echo en foto's.De 2e x geen foto's.wel weer echo.Morgen hopen we meer te weten,anders gaat hij door naar de dieetiste voor verder onderzoek.

wen en co

wen en co

10-03-2009 om 21:05

Oke dus idd veel kinderen

Hmmm duidelijk dus dat veel kinderen met dit probleem temaken hebben.

vervelend is het wel vind ik,

ayla

ayla

11-03-2009 om 08:31

Idd vervelend

ja het is vervelend.

hebben de kinderne van jullie het trouwens ook dat de buikpijn erger wordt als ze actief bezig zijn. Mijn dochter klaagt heel veel tijdens het zwemmen over buikpijn en moet dan ook vaker huilen. Terwijl ze het zwemmen geweldig vind en zich iedere keer weer erop verheugt.

Jacoline29

Jacoline29

11-03-2009 om 11:14

Ayla

Bij mijn zoon komt het uit het niets heel heftig,zowel bij bewegen als rust is het dan erg of wordt het erger.Afgelopen weekend stil zittend al krom v/d pijn.

wen en co

wen en co

17-03-2009 om 14:46

Echo

volgende week gaat er een echo gemaakt worden.
ds ben beneiuwd

groetjes wendy

Jacoline29

Jacoline29

18-03-2009 om 11:23

Wendy

Hopelijk viden ze wat op de echo,zo niet,luister dan goed naar je intuitie,de mijne is goed geweest.Laat je niet zomaar afschepen en zet door,dat heeft uiteindelijk bij mij tot een resultaat geleid.Heeft ong 1 jaar geduurd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.