Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

22-01-2009 om 11:39

Buisjes en zwemmen

dreumeszoon krijgt morgen buisjes, realiseer me alleen net dat we volgend weekend, dus na een week een weekend naar Landal gaan, en we hadden uiteraard lekker willen zwemmen met hem, Maar in de folder staat dat hij de eerste drie weken niet mag zwemmen. Klopt dat of mag hij alleen niet met zijn kop onder water? en zouden oordopjes dan kunnen helpen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

22-01-2009 om 13:27

Zou het niet doen

het is toch infectie gevoelig (wondje). Het gaat natuurlijk om water IN zijn oor dus niet de kop onder water maar dat is mij nog nooit gelukt met onze kinderen dat hun hoofd niet nat werd.
Oordoppen kunnen een beetje helpen, maar bieden geen garantie en dan ook alleen de oordoppen die op maat zijn gemaakt.
Ik geloof niet dat ik het risico zou nemen....

Hier

Mocht mijn zoontje een week niet met zijn hoofd onder de douche/in bad. Ik neem aan dat het vnl. gaat om met-zijn-hoofd-onder-water. Misschien is dat bij zwemmen moeilijk te voorkomen, en geven ze daarom het advies om helemaal niet te zwemmen?
Hier meer info (wel ff naar beneden scrollen):
http://www.kno.nl/voorlichting/trommelvliesbuisjes.php

Linda99

Linda99

22-01-2009 om 14:14

Even bellen

Ik zou zelf denk ik de kno poli even bellen. Bij ons was het geloof ik een week dat de oren niet nat mochten worden.

ayla

ayla

23-01-2009 om 11:17

Gevraagd

Vanochtend na het plaatsen even gevraagd en hij mag idd 2 weken niet zwemmen, echter met aangepaste oordopjes zou het volgende week wel kunnen zeiden ze. Maar toch opletten dat hij niet te veel onder water gaat. Dat zal ook wel meevallen denk ik. Morgen dus even naar beter horen voor oordopjes

En afplakken

Ik heb op maat gemaakte doppen voor mijn zoon, die ik ook nog eens afplak met sporttape. Dan blijft aardig droog.

groet, Xanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.