Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

lennest

lennest

30-09-2012 om 21:42

Bètablokker en migraine

Van de neuroloog heb ik bètablokkers gekregen om veelvuldige migraine aanvallen te voorkomen. En ik moet zeggen: het helpt! De migraine medicijnen helpen ook wel, maar zijn heftig en volgens de neuroloog kan ik beter bètablokkers slikken dan medicijnen bij een migraine aanval. Bijkomend voordeel was dat de bloeddruk ook omlaag ging: die was iets verhoogd. Prima toch? Jaaaa, maar, bètablokkers hebben een vervelende bijwerking: koude voeten! En niet zo naar koude voeten, nee, ijskoude voeten. Ik lig inmiddels met sokken aan in bed, draag alleen nog naar korte laarsjes met sokken, maar nog steeds koude voeten. En met koude voeten, slaap ik niet. Ok, kruik mee in bed, dat helpt totdat de kruik afgekoeld is. Elektrisch deken, ik moet er niet aan denken met al die opvliegers. Mijn man vind mijn 'frisse' voetjes ook niet fijn. Stoppen met bètablokkers is geen goed idee, maar wat dan???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

30-09-2012 om 22:05

Helaas

Ik kies toch voor het minste van de 2 kwaden. Geen hoofdpijn meer,maar wel ijskoude voeten. Ik slaap standaard met dikke wollen sokken en de dikke sprei dubbelgevouwen over mijn voeten.

elsje78

elsje78

30-09-2012 om 22:51

Idee misschien?

Ik heb voor mijn rug een elektrisch warmte matje. 3 standen, na 3 uur gaat hij vanzelf uit. Kan je zeker bij blokker kopen en bij meeste elektronica winkels. Lekker onder de voeten!

Electrische deken over de voeten?

Een vriendin van mij heeft een electrische deken alleen onder het voeteneind (last van koude voeten door de overgang). Volgens vriendin zit er een 'slaapstand' aan die na zoveel tijd uitgaat...
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.