Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Cerazette vraag...

Ik ben anderhalve maand geleden met Cerazette in de hoop niet meer ongesteld te worden. Sinds de eerste week heb ik constant last van spotting en bloedverlies. Ik begin het een beetje zat te worden. Moet ik nog even doorzetten of is deze pil gewoonweg niet geschikt voor mij?

Is het met de Mirena spiraal ook mogelijk constant bloedverlies te hebben?

Verder geen last van bijwerkingen van Cerazette....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook

Ik ben gestopt met Cerazette omdat ik gek werd van de spotting. Hield niet op, maandenlang. Heb nu een koperspiraal en ben zeer tevreden. Met Mirena geen ervaring.

Sneeuwitje

Sneeuwitje

22-05-2013 om 08:57

Hier

Heb ik Cerazette geslikt toen ik borstvoeding gaf. Ik had geen last van spotting, maar ik werd wel gewoon ongesteld in mijn laatste week.

Groetjes, Sneeuwitje

Mamvantwee

Mamvantwee

22-05-2013 om 08:59

Mirena

Ik heb vijf jaar lang een mirena gehad en de eerste zes maanden permanent last gehad van spotting. Daarna was het helemaal over (en na vier jaar was ik helemaal klaar met de bijwerkingen van de mirena).

groet, Mamvantwee

Geen idee...

...wat spotting is. Maar Mirena lijkt me geen oplossing. Ik heb tot 2x toe een aantal (3?) maanden continu gevloeid en mijn tweede verwijderd na forse bijwerkingen (die godzijdank stopten na verwijdering).

Egel

Egel

22-05-2013 om 21:16

Serra, en...

Met spotting bedoelen ze gewoon wat druppeltjes bloed verliezen.
Verder heb ik alleen maar rond mijn twintigste de pil geslikt (mycrogynon of zo) en sindsdien doe ik niet meer aan hormonale anticonceptie. Heerlijk!

Egel

Dank Egel. Tuurlijk, spotting..
Oh en eens wb niet hormonale anticonceptie. Ik voel me er heerlijk bij. Kan me voorstellen dat het niet voor iedereen een handige optie is. Mijn geluk is een man die zich wilde laten steriliseren. Overigens ben ik nu heel regelmatig ongesteld en maar 1 a 2 dagen. Veel minder dan ik met pil of mirena ooit was.

Kiki

Kiki

23-05-2013 om 23:24

Hier cerazette

en na een of twee keer nog ongesteld te zijn geweest ben ik niet meer ongesteld geworden.

De eerste twee a drie maanden baalde ik als een stekker (maar te lui om iets anders te regelen) maar uiteindelijk ging het goed en word ik dus al tijden niet meer ongesteld

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.