Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Julie

Julie

04-06-2010 om 23:08

Dochter (5) loenst. moeten we daar wat mee?

Hoi allen. Al sinds haar geboorte loenst onze dochter (nu 5,5 jaar) zo nu en dan. Ik heb het altijd alleen maar schattig gevonden, en geen consultatieburo of wie dan ook heeft er ooit wat over gezegd. Maar nu lijkt het net, of ze het sinds een tijdje veel vaker doet, of dat het me meer opvalt. Ik heb zelf het idee dat het erger wordt.
En vanmiddag vroeg ik me opeens af: moeten we daar niet eens door een arts naar laten kijken? Daar heb ik nog nooit bij stil gestaan, eigenlijk. Iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Naar de ha

Ja, zeker even naar laten kijken. Via HA naar oogarts. Misschien zijn alleen oefeningen genoeg om haar oogspieren sterker te maken, misschien ontwikkelt ze een lui oog en dan kun je beter vroeg dan laat afplakken, misschien ... Anyway even laten controleren, op ogen kun je maar beter heel zuinig zijn.

myrna

myrna

05-06-2010 om 08:25

Inderdaad naar de ha

ik heb zelf ook een lui oog (als ik moe ben dan ga ik loensen) ik ben weleens 'kwaad' geweest op mijn ouders dat ze er nooit mee heen zijn gegaan, ik ben nl zover dat ik mensen nooit recht aan durf te kijken, omdat ik weet dat ik dan scheel ga kijken en dat vind ik heel erg.Ik zou er dus zeker mee naar de huisarts gaan, als je er vroeg wat aan doet dan kan het helemaal goedkomen.

Julie

Julie

06-06-2010 om 09:25

Dank

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal binnenkort eens een afspraak maken met de ha.

groet Julie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.