Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

dipje G

dipje G

12-09-2009 om 10:34

Er komt volgens mij een dip aan...

Ik weet niet zo goed raad met mijzelf,ik ben neerslachtig, ik heb naar mijn weten nog nooit een dipje gehad, maar ik voel het nu aan komen.... Bij ons op het werk gaat het niet goed (bouwsector), baan is dus onzeker, mijn jongste is net naar school (3 wkn) dus buiten mijn dagen werken moet ik een andere invulling zoeken, maar het lukt gewoon even niet.Ik krijg het huis niet op orde, ik blijf maar worstelen.. Ik heb wel eens gelezen in advertenties dat je dan een homeopatisch middel kunt nemen, wie heeft hier ervaring mee en heeft het ook geholpen. Ik vind mijn klachten zeker niet ernstig genoeg om naar de huisarts te gaan, maar ik heb even een opkikker nodig.........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Duidelijk

je hebt dus een duidelijke oorzaak waarom het niet lekker gaat (werk) waarom wil je dat dan wegstoppen met een middel ?

Dipje

Best wel logisch hoor. Op je werk loopt het niet lekker, je jongste naar school. Getver, hartstikke stil thuis op je vrije dagen...
Gewoon tijd over en onzekerheid door je werk. Dat is nu een kwestie van met een bak koffie ( of thee) op de bank ploffen en nadenken. Het is vervelend om eventueel je baan kwijt te raken, maar niet onomverkomelijk toch? De wereld vergaat niet en zolang de financiƫle kant te overzien is, komt het helemaal goed.
Je jongste naar school, tijd over, wat ga je ermee doen? Zoeken naar een andere baan, met meer uren? Een vriendin meenemen en lekker gaan sporten? Onder de mensen in die extra vrije tijd en je gedachten verzetten.
Even een flinke dip mag best, je zit er waarschijnlijk al midden in. Maar krabbel eruit en geef er niet te lang aan toe. Beetje flauw misschien, maar het helpt toch niet. Je kan alleen zelf uit die dip kruipen, je moet het zelf doen!
Als ik in een dip zit ga ik iemand opzoeken om even tegen aan te klagen en te zeuren. Gewoon even lekker aan toegeven en dan weer schouders naar achteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.