Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

jes

jes

08-04-2010 om 13:29

Erdoorheen

het is nu officieel. ik zit erdoorheen en niet te zuinig.ik heb me ziekgemeld, nadat ik de laatste tijd al veel ziek ben geweest. en nu officieel aangegeven dat ik geestelijk niet goed in mijn vel zit. vorig jaar januari ben ik gescheiden. daar ben ik trouwens wel opgelucht over, maar ik vind het verschrikkelijk voor de kinderen. en verder krijg ik mijn leven niet op orde. klinkt misschien gek, maar ik heb nu als eerste besloten om mijn huis op te ruimen. het is namelijk echt een teringzooi. ik heb veel moeten werken,omdat ik huis heb gekocht. de kinderen begonnen daar ook al over te klagen. ik word onrustig van de zooi. dus heb besloten dat het een onderdeel is van om mijn hoofd rustig te krijgen.moest het even kwijt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Salie

Salie

08-04-2010 om 13:34

Jes

Wat vervelend voor je zeg. Kan me voorstellen dat je even je ei kwijt wilt. En je huis opruimen kan al heel veel rust in je hoofd geven hoor.
Wat belangrijk is is dat je nu gewoon even doet waar jij je goed bij voelt.
Sterkte en goed dat je aan de bel trekt hoor.
Gr. Salie

jes

jes

08-04-2010 om 14:26

Dank

voor je reactie!

Tinky

Tinky

08-04-2010 om 15:04

Jes

Hoi Jes,

herkenbaar wat je vertelt na een jaar doordenderen.
Kom eens lezen in het draadje bij Echtscheiding en erna...echtscheiding en verwerking onderschat.
Hier heb ik gescheven hoe ik het jaar nadien beleef. Ook ik heb alleen maar gewerkt omdat ik een hutje heb gekocht. Hart bij de kinderen, kortom alleen maar onrust.
Ms heb je wat aan de verhalen.

Liefs en rust gewenst,
Tinky

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.