Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

sinas

sinas

30-03-2013 om 15:24

Erg droge mond vannacht gehad

Vannacht werd ik wakker van een extreem droge mond, mijn wang zat zelfs vastgeplakt aan mijn tandvlees en toen ik het los probeerde te krijgen is er een laagje losgescheurd, je ziet nu ook een velletje hangen. Heeft iemand dit ook weleens (gehad) zo extreem? Ik eigenlijk nooit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

30-03-2013 om 16:21

Snurken?

Hallo
Misschien heb je met je mond open geslapen? Vraag je partner (als je die hebt) of ook hebt gesnurkt.
Ik word ook wel eens met een droge mond (rauwe keel) wakker en dan heb ik ook hele bomen om lopen zagen volgens mijn man.
Verder is de lucht natuurlijk ook heel droog op dit moment.

sinas

sinas

30-03-2013 om 17:36

Nee

ik snurk niet.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-03-2013 om 01:20

Misschien niet

maar mogelijk lig je wel met je mond open en daar droogt de boel flink van uit.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

31-03-2013 om 12:44

Ben je verkouden aan het worden?

Of gebruik je sinds kort medicijnen die je nog niet eerder had?

sinas

sinas

31-03-2013 om 14:32

Wel aan het snotteren inderdaad

Dus misschien zat mijn neus verstopt? En daardoor met mond open geslapen? Het voelt vandaag al minder pijnlijk, die wond in mijn mond, gelukkig. Maar ik wist niet dat je zoveel schade kon aanbrengen als die 2 dingen aan elkaar geplakt zitten door droogte!

Jip

Jip

01-04-2013 om 10:30

Sicca syndroom

Heb je nog ergens anders last van droge slijmvliezen zoals bijvoorbeeld je ogen. Dit voelt niet als droge ogen maar alsof er soms zand in je ogen zit, of dat je wazig ziet. Dit hoort namelijk bij het sicca-syndroom of het syndroom van Sjögren. Bij het laatste horen nog veel meer klachten zoals vermoeidheid en spierpijnen.

sinas

sinas

02-04-2013 om 17:20

Het is tot nog toe bij deze ene keer gebleven

dus ik ga er voorlopig maar even van uit dat mijn neus verstopt zat en dat ik toch wat te lang met open mond heb gelegen. Thnx.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.