Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Riam

Riam

23-08-2010 om 12:42

Ervaringen met dr buskin, homeopathisch kinderarts?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Onno

Onno

14-09-2010 om 22:21

Aangezien de meeste forumleden van homeopathie niets begrijpen.

Misschien kan de volgende link dan interessant zijn.
www.klassiekehomeopathie.nl

Tango

Tango

17-09-2010 om 21:30

Melkkoetje

Iemand hiervoor had het erover dat je algauw een melkkoetje bent voor de homeopaat. Helaas is dat inderdaad maar al te vaak waar. Een kennis van mij heeft een zoontje met Downsyndroom. Het jongetje heeft een ernstige koemelkallergie. Op een gegeven moment is de kennis met haar kindje een homeopaat gaan bezoeken. Ze moest ervoor naar de andere kant van het land reizen maar had het er voor over omdat de homeopaat zei dat hij binnen een jaar genezen zou zijn van zijn koemelkallergie. Hij kreeg allerlei druppels en tabletjes waarop hij reageerde met druk en ongeconcentreerd zijn. Na een jaar was de allergie geenszins verminderd en was kennis heel wat euro's armer en heel wat vertrouwen in de homeopathie kwijt.

Onno

Onno

24-09-2010 om 19:42

Over melkkoetjes gesproken.

Heb je enig idee hoeveel miljarden er jaarlijks in rook opgaan met het reguliere 'pappen en nathouden'?
Nee, dat dacht ik al.

Puck

Puck

25-09-2010 om 14:01

Ja wel zeker onno

Dat weet ik wel zeker, maar dat neemt niet weg dat jij radeloze patiënten ook maar uit moet melken om je geasfalteerde oprit en je verbouwde stulpje te bekostigen. Je bent geen haar beter.

Onno

Onno

28-09-2010 om 21:52

Sjee, een helderziende op dit forum.

Toch knap dat iemand die mij niet kent denkt te weten met welke intentie ik mijn werk doe en wat voor soort patiënten er komen.

Puck

Puck

29-09-2010 om 09:59

Onno

Ik gebruik alleen maar woorden die jij in eerder postings gebruikt, heeft niets met helderziendheid te maken.

Onno

Onno

30-09-2010 om 21:07

Ach

Natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.