Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mijk

mijk

10-12-2011 om 12:23

Ervaringen met gipsschoenen?

Ik heb twee weken geleden mijn grote teen gebroken. Heb ondertussen loopgips en moet dat nog twee weken om. NU gaan we komend weekend met zegen van het ziekenhuis een lang weekend naar Londen om mijn ouders trouwdag te vieren. Ik moet maandag even terug naar het ziekenhuis omdat het gips sinds ik wat meer mag lopen echt te lost zit (mijn hak komt er helemaal in omhoog). Dan wil ik in de hulpmiddelenshop ook even kijken naar een andere gipsschoen. Iets dikker of dunner zaodat ik mijn benen beter gelijk kan krijgen en idealiter iets wat mijn teen aan de voorkant beschermd. dit lijkt me heel mooi: http://www.darcointernational.com/body-armor-cast-shoe
Iemand ervaring hiermee? Of iets anders?

Dank!

Mijk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

11-12-2011 om 09:34

Ik heb

toestemming en aanmoediging van ziekenhuis om te vliegen en te lopen.. Maar toen ik inderdaad meer ging doen verdween er juist een hoop zwelling en nu botst mijn voet in het gips. Het is overigens alleen een voetje dus mijn enkel is gewoon vrij. Ik kan er dus echt mee lopen mag ook gewoon de voet afwikkelen maar ik ga het wel extreem rustig aan doen hooR. We zitten in ieder geval midden tussen alle grote musea en die hebben leenrolstoelen waar ik gewoon in ga zitten!

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.